Met dit concept, biedt mijn kantoor voor heel concurrerende prijzen een totaalpakket aan van online boekhouden. Wat wordt er aangeboden: Een online administratiepakket (die afhankelijk van de wensen uit te breiden is) met een dubbele helpdesk. Een helpdesk voor het systeem, maar ook een helpdesk voor de boekhouding.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Er is een website gemaakt en een administratie ingericht als demoversie. Deze demoversie is ingericht om de mogelijkheden van het pakket aan te geven (wel met meest uitgebreide versie van het online boekhoudsysteem).
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Boekhouden is een vak apart. Dit dient serieus opgepakt te worden. Er zijn veel aanbieders die een pakket in de wereld brengt en zegt dat je daar als ondernemer nagenoeg voldoende aan hebt. Ik wil een totaalpakket aanbieden, waarbij een ondernemer de mogelijkheid heeft om (begeleid) zelf de administratie bij te houden.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Met dit concept, biedt mijn kantoor voor heel concurrerende prijzen een totaalpakket aan. Het pakket biedt de mogelijkheid aan om, op elk gewenst moment de boekhouding bij te werken. Mocht het door tijdsdruk (tijdelijk) niet mogelijk zijn, kan dit door ons over worden genomen.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Is de boodschap duidelijk die ik over wil brengen?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Hermes Ratgers
Hermes Ratgers
Omschrijving van je concept:
Met dit concept, biedt mijn kantoor voor heel concurrerende prijzen een totaalpakket aan van online boekhouden. Wat wordt er aangeboden: Een online administratiepakket (die afhankelijk van de wensen uit te breiden is) met een dubbele helpdesk. Een helpdesk voor het systeem, maar ook een helpdesk voor de boekhouding.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Er is een website gemaakt en een administratie ingericht als demoversie. Deze demoversie is ingericht om de mogelijkheden van het pakket aan te geven (wel met meest uitgebreide versie van het online boekhoudsysteem).
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Boekhouden is een vak apart. Dit dient serieus opgepakt te worden. Er zijn veel aanbieders die een pakket in de wereld brengt en zegt dat je daar als ondernemer nagenoeg voldoende aan hebt. Ik wil een totaalpakket aanbieden, waarbij een ondernemer de mogelijkheid heeft om (begeleid) zelf de administratie bij te houden.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Met dit concept, biedt mijn kantoor voor heel concurrerende prijzen een totaalpakket aan. Het pakket biedt de mogelijkheid aan om, op elk gewenst moment de boekhouding bij te werken. Mocht het door tijdsdruk (tijdelijk) niet mogelijk zijn, kan dit door ons over worden genomen.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Is de boodschap duidelijk die ik over wil brengen?
Hoe kan ik dit beter onder de aandacht brengen?
De site is Admaxistratie
[Mod edit: typefout in titel hersteld]
Met vriendelijke groet,
Hermes Ratgers
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/39218-beoordeling-concept-admaxistratie-minimale-kosten-maximale-administratie/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
19 antwoorden op deze vraag