Voor het ontwerp van een nieuwe folder en website voor podium verhuur haaglanen. Heb ik een nieuw logo laten ontwerpen.
Ik heb me er dit keer bewust niet mee bemoeid.
Het logo moets in ieder geval de bedrijfkleur bevatten, simpel zijn en de bedrijfsnaam bevatten.
Het was onmogelijk om een podium mooi en duidelijk uit te beelden op diverse formaten, dat vervolgens ook makkelijk op kisten en podiumdelen te spuiten zou zijn.
Dus is er bewust gekozen voor een logo met de naam erin.
Omdat ik het logo verlopig niet wil presenteren op het net, wil ik het alleen via de email laten zien. Ik hoop dat de drempel om mij te helpen hierdoor niet te hoog is.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Ik heb uit een serie van ontwerpen een aantal ontwerpen gekozen welke mij het meest aanspraken. Deze heb ik weer gepresenteerd aan een aantal bekende en samen hebben we dit logo uitgekozen.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Ik wil een nieuw en verfrissende look t.ov. de oude website en look.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Het is niet zozeer anders, maar hopelijk wel uniek genoeg om me te kunnen onderscheiden.
Er zijn echter niet heel veel bedrijven zoals die van mij dus dat zal niet heel moeilijk worden.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Ik hoop natuurlijk op positieve reacties, want dan heb ik mijn tijd niet voor niets gespendeerd. Maar als het logo niets is hoor ik dat natuurliijk ook graag.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Zomaar iemand
Zomaar iemand
Omschrijving van je concept:
Voor het ontwerp van een nieuwe folder en website voor podium verhuur haaglanen. Heb ik een nieuw logo laten ontwerpen.
Ik heb me er dit keer bewust niet mee bemoeid.
Het logo moets in ieder geval de bedrijfkleur bevatten, simpel zijn en de bedrijfsnaam bevatten.
Het was onmogelijk om een podium mooi en duidelijk uit te beelden op diverse formaten, dat vervolgens ook makkelijk op kisten en podiumdelen te spuiten zou zijn.
Dus is er bewust gekozen voor een logo met de naam erin.
Omdat ik het logo verlopig niet wil presenteren op het net, wil ik het alleen via de email laten zien. Ik hoop dat de drempel om mij te helpen hierdoor niet te hoog is.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Ik heb uit een serie van ontwerpen een aantal ontwerpen gekozen welke mij het meest aanspraken. Deze heb ik weer gepresenteerd aan een aantal bekende en samen hebben we dit logo uitgekozen.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Ik wil een nieuw en verfrissende look t.ov. de oude website en look.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Het is niet zozeer anders, maar hopelijk wel uniek genoeg om me te kunnen onderscheiden.
Er zijn echter niet heel veel bedrijven zoals die van mij dus dat zal niet heel moeilijk worden.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Ik hoop natuurlijk op positieve reacties, want dan heb ik mijn tijd niet voor niets gespendeerd. Maar als het logo niets is hoor ik dat natuurliijk ook graag.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/39312-nieuw-logo/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
17 antwoorden op deze vraag