Na maanden brainstormen, ontwerpen maken, programmeren is eindelijk onze nieuwe website online! Met een frisser kleur groen en een menu in Flash (uitbesteed) hebben we nu een layout waar we trots op zijn. De hoeveelheid menu items is sterk teruggebracht, en voor de teasers etc. zijn we overgestapt van Arial Black naar Courier New.
Ook heb ik een nieuwe pay-off bedacht, de vorige (be online) vond ik niet zo sterk.
Laat me maar weten wat je ervan vindt:
www.yourcomonline.nl
Groet, Victor. ;D
P.S. Portfolio is nog niet helemaal gevuld, meer cases volgen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Victor
Na maanden brainstormen, ontwerpen maken, programmeren is eindelijk onze nieuwe website online! Met een frisser kleur groen en een menu in Flash (uitbesteed) hebben we nu een layout waar we trots op zijn. De hoeveelheid menu items is sterk teruggebracht, en voor de teasers etc. zijn we overgestapt van Arial Black naar Courier New.
Ook heb ik een nieuwe pay-off bedacht, de vorige (be online) vond ik niet zo sterk.
Laat me maar weten wat je ervan vindt:
www.yourcomonline.nl
Groet, Victor. ;D
P.S. Portfolio is nog niet helemaal gevuld, meer cases volgen.
YourCom // alles voor internet
NIEUW!! Yourhello // doorzichtig kunststof visitekaartjes!