We zijn een beginnend importeur met een leuk en uniek speelgoedproduct.
We krijgen er erg leuke reacties en in het buitenland is het al aan een sterke opmars bezig.
We hebben dus goede hoop in Europa hetzelfde te kunnen doen.
En ik vraag me af hoe ik het beste de speelgoeddetailist kan benaderen?
We willen nu het speelgoed product binnen een paar dagen als groothandel gaan aanbieden aan de speelgoedwinkels.
(We moeten nog even de CE markering testprocedure afwachten)
We willen voorlopig nog even wegblijven van de grote jongens als Bart Smit e.d. Ik heb al contact gehad met een tijdschrift voor de speelgoedbranche dus dat is al geregeld. Maar ik ben ook van plan een e-mail te sturen naar speelgoedwinkels om ons product onder de aandacht te brengen. Ik heb het ook al met een aantal speelgoedbranche kenners gehad over een ouderwetse flyer per post maar daar werd de meerwaarde niet van gezien ten opzichte van e-mail.
Ik zou graag willen weten hoe de (speelgoed) detailist graag benaderd wil worden. Wat zijn de ervaringen hiermee ?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
HandTruxToys.eu
HandTruxToys.eu
We zijn een beginnend importeur met een leuk en uniek speelgoedproduct.
We krijgen er erg leuke reacties en in het buitenland is het al aan een sterke opmars bezig.
We hebben dus goede hoop in Europa hetzelfde te kunnen doen.
En ik vraag me af hoe ik het beste de speelgoeddetailist kan benaderen?
We willen nu het speelgoed product binnen een paar dagen als groothandel gaan aanbieden aan de speelgoedwinkels.
(We moeten nog even de CE markering testprocedure afwachten)
We willen voorlopig nog even wegblijven van de grote jongens als Bart Smit e.d. Ik heb al contact gehad met een tijdschrift voor de speelgoedbranche dus dat is al geregeld. Maar ik ben ook van plan een e-mail te sturen naar speelgoedwinkels om ons product onder de aandacht te brengen. Ik heb het ook al met een aantal speelgoedbranche kenners gehad over een ouderwetse flyer per post maar daar werd de meerwaarde niet van gezien ten opzichte van e-mail.
Ik zou graag willen weten hoe de (speelgoed) detailist graag benaderd wil worden. Wat zijn de ervaringen hiermee ?
HoodieCuties
HandTrux Blog van Ernie en Aldo
HandTrux facebook
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/40303-hoe-de-speelgoed-detaillist-benaderen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
30 antwoorden op deze vraag