Heb vanmorgen deze site gegoogled en ziet er erg goed uit,
Vanwaar mijn inschrijving:
Ik heb vandaag dringend financieel advies nodig voor een prachtige mobiele geheel ingerichte snackwagen.
Ben al geruime tijd bezig om investeerder(s) te vinden voor mijn toch wel unieke snackbar concept. Blijkt alleen verkeerde tijd te zijn.
Banken haken sowieso af. Familie en kennissen met geld heb ik niet.
afgelopen zaterdag had ik een particuliere investeerder gevonden, die het idee fantastisch vond en mij 25.000 euro wilde lenen. Gisteren haakte hij af (nadat alle contracten etc getekend waren) omdat ik niet van te voren zijn jurist wilde betalen via een Western nion boeking => kortom oplichter dus.
Vandaag loopt mijn ultmatum af en ben de reeds betaalde aanbetaling kwijt.
De Kar en mijn plan is m.i. te mooi om dit over te laten gaan, vandaar mijn oproep.
Mod edit:
bericht aangepast.
Dit is een oproep om mee te denken hoe aan een lening of investeerders te komen, geen oproep tot financiering
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
willem44
willem44
Goedemorgen, beste forum leden,
Heb vanmorgen deze site gegoogled en ziet er erg goed uit,
Vanwaar mijn inschrijving:
Ik heb vandaag dringend financieel advies nodig voor een prachtige mobiele geheel ingerichte snackwagen.
Ben al geruime tijd bezig om investeerder(s) te vinden voor mijn toch wel unieke snackbar concept. Blijkt alleen verkeerde tijd te zijn.
Banken haken sowieso af. Familie en kennissen met geld heb ik niet.
afgelopen zaterdag had ik een particuliere investeerder gevonden, die het idee fantastisch vond en mij 25.000 euro wilde lenen. Gisteren haakte hij af (nadat alle contracten etc getekend waren) omdat ik niet van te voren zijn jurist wilde betalen via een Western nion boeking => kortom oplichter dus.
Vandaag loopt mijn ultmatum af en ben de reeds betaalde aanbetaling kwijt.
De Kar en mijn plan is m.i. te mooi om dit over te laten gaan, vandaar mijn oproep.
Mod edit:
bericht aangepast.
Dit is een oproep om mee te denken hoe aan een lening of investeerders te komen, geen oproep tot financiering
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/40382-hoe-kan-ik-snel-aan-lening-of-investeerder-komen-voor-mobiele-snackwagen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
20 antwoorden op deze vraag