Omdat ik in 2011 vergeten ben om een factuur op te nemen in mijn omzetberekening, wil ik graag de aangifte van dat jaar corrigeren. De factuur had ik verstuurd in 2012, maar had betrekking op 2011.
Nu wil ik dus de aangifte van 2011 corrigeren. Op de website van de BD wordt vermeld dat een aangifte na een definitieve aanslag gecorrigeerd kan worden middels een bezwaar. Is dit ook van toepassing wanneer de nieuwe aangifte voor mij in het nadeel is? (immers, de ingevulde omzet is te laag). Of is het opnieuw invullen van de aangifte voldoende?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
boris1234
boris1234
Hallo HL-ers,
Omdat ik in 2011 vergeten ben om een factuur op te nemen in mijn omzetberekening, wil ik graag de aangifte van dat jaar corrigeren. De factuur had ik verstuurd in 2012, maar had betrekking op 2011.
Nu wil ik dus de aangifte van 2011 corrigeren. Op de website van de BD wordt vermeld dat een aangifte na een definitieve aanslag gecorrigeerd kan worden middels een bezwaar. Is dit ook van toepassing wanneer de nieuwe aangifte voor mij in het nadeel is? (immers, de ingevulde omzet is te laag). Of is het opnieuw invullen van de aangifte voldoende?
Alvast bedankt
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/40984-correctie-aangifte/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
33 antwoorden op deze vraag