Gezien mijn marketing niet mijn beste kant is wou ik die eens tegen het licht houden.
Ikzelf hbe een woninginrichting/projectinrichting, klinkt groot, maar is eigenlijk maar klein.
Momenteel is de markt gewoon beroerd, bovendien ben ik alleenstaand papa geworden van 2 kleine mannen, een erg ideale cocktail.
Nu wil ik mijn werkzaamheden in de omstreken uitbreiden, waar voorheen altijd op kwaliteit overal in het land wel werk vandaan kwam, bestaat de markt gewoon uit schaarste momenteel.
hoewel ik scherp kan calculeren, en werken, is dit niet de wens, iedereen wenst namelijk winst uit ondernemening, ik dus ook.
ook hoef ik niet de duurste te worden.
wat betreft reclame maken, mijn budget is momenteel nogal klein.
inmiddels heb ik een website up and running, deze is klaar, alleen wordt continu verder uitgebreid met nieuwe vloeren.
verder heb ik een bedrijfspagina op facebook, welke ik genoeg aan heb om bij te houden, dus twitter en dergelijke gaan we vergeten.
nu past adverteren in het plaatselijke sufferdje me wel, alleen ik ben vrij voorzichtig nu, in plaats van wekelijks zou ik dan maandelijks doen.
verder wordt er voor't eerst in mijn bijna 10 jaar eens een bus beletterd, simpel maar strak. ook geen uitgebreide verhalen van wat ik doe, simpel de bedrijfsnaam welke tot logo is verwerkt door een grafisch vormgever.
ziet er wel strak en robuust uit.
wat betreft de krantadvertentie wou ik eens een andere vorm dan aanbiedingen hanteren, en maandelijks mijn klanten bedanken voor et in mij gestelde vertrouwen, nu rest mij de gedachte, is dit niet wat te enthousiast om dat zo te doen.
verder wou ik nog een strakke folder laten maken voor de afdeling projecten, en deze gericht aan bedrijven en instellingen te versturen, waarbij ik er vanuit ga dat het doeltreffender zal wezen.
we leven hier in een dorp van ongeveer 7000 adressen, welke ik er jaarlijks 60 van als klant wil.
4000 adressen zullen buiten mijn doelgroep vallen
van de overige 3000 zal de helft een overtuiging een houten of stenen vloer te willen hebben, dus blijven er 1500 potentiele adressen over.
welke eens in de 7 jaar centjes ergens aan besteden.
voor alsnog ben ik voornemens het zo te doen, tenzij ik leuke argumenten er bij krijg om het beter te doen.
mijn dank voor het lezen, evenals dank vor het aangeven van andere inzichten
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
jan marinus
jan marinus
Goedendag
Gezien mijn marketing niet mijn beste kant is wou ik die eens tegen het licht houden.
Ikzelf hbe een woninginrichting/projectinrichting, klinkt groot, maar is eigenlijk maar klein.
Momenteel is de markt gewoon beroerd, bovendien ben ik alleenstaand papa geworden van 2 kleine mannen, een erg ideale cocktail.
Nu wil ik mijn werkzaamheden in de omstreken uitbreiden, waar voorheen altijd op kwaliteit overal in het land wel werk vandaan kwam, bestaat de markt gewoon uit schaarste momenteel.
hoewel ik scherp kan calculeren, en werken, is dit niet de wens, iedereen wenst namelijk winst uit ondernemening, ik dus ook.
ook hoef ik niet de duurste te worden.
wat betreft reclame maken, mijn budget is momenteel nogal klein.
inmiddels heb ik een website up and running, deze is klaar, alleen wordt continu verder uitgebreid met nieuwe vloeren.
verder heb ik een bedrijfspagina op facebook, welke ik genoeg aan heb om bij te houden, dus twitter en dergelijke gaan we vergeten.
nu past adverteren in het plaatselijke sufferdje me wel, alleen ik ben vrij voorzichtig nu, in plaats van wekelijks zou ik dan maandelijks doen.
verder wordt er voor't eerst in mijn bijna 10 jaar eens een bus beletterd, simpel maar strak. ook geen uitgebreide verhalen van wat ik doe, simpel de bedrijfsnaam welke tot logo is verwerkt door een grafisch vormgever.
ziet er wel strak en robuust uit.
wat betreft de krantadvertentie wou ik eens een andere vorm dan aanbiedingen hanteren, en maandelijks mijn klanten bedanken voor et in mij gestelde vertrouwen, nu rest mij de gedachte, is dit niet wat te enthousiast om dat zo te doen.
verder wou ik nog een strakke folder laten maken voor de afdeling projecten, en deze gericht aan bedrijven en instellingen te versturen, waarbij ik er vanuit ga dat het doeltreffender zal wezen.
we leven hier in een dorp van ongeveer 7000 adressen, welke ik er jaarlijks 60 van als klant wil.
4000 adressen zullen buiten mijn doelgroep vallen
van de overige 3000 zal de helft een overtuiging een houten of stenen vloer te willen hebben, dus blijven er 1500 potentiele adressen over.
welke eens in de 7 jaar centjes ergens aan besteden.
voor alsnog ben ik voornemens het zo te doen, tenzij ik leuke argumenten er bij krijg om het beter te doen.
mijn dank voor het lezen, evenals dank vor het aangeven van andere inzichten
(Edit: titel wat verduidelijkt.)
Er bestaan alleen maar oplossingen
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/41099-woninginrichtingprojectinrichting-marketing-en-promotie-goed-opzetten/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
16 antwoorden op deze vraag