Ik ben op zoek naar een voor mij geschikte verzekeraar. Voor zakelijke verzekeringen is het erg lastig om de prijs en dekking onderling te vergelijken. Ik heb bij een aantal verzekeraars online onderzoek gedaan, maar krijg totaal geen beeld van het prijsniveau en de service. Daarom probeer ik het hier, in de hoop een aantal goede suggesties te krijgen.
Details:
[*]Ik ga websites ontwerpen en ontwikkelen (na dit zo'n 8 jaar in loondienst en als hobby te hebben gedaan).
[*]Rechtsvorm: Eenmanszaak. Full-time.
[*]Ik werk vanuit huis.
[*]Ik ben alleenstaand, zonder kinderen, 28 jaar oud.
[*]Verwachtte jaaromzet: € 35.000 tot €45.000.
[*]Ik verwacht nodig te hebben: Aansprakelijkheidsverzekering, beroepsaansprakelijkheidsverzekering, arbeidsongeschiktheidsverzekering. Ook hierin sta ik open voor suggesties.
[*]Als ik arbeidsongeschikt zou worden, zou ik met € 20.000 netto per jaar prima rond kunnen komen. Dit kan uiteraard veranderen in de toekomst in geval van samenwonen / kinderen / enz.
[*]In geval van arbeidsongeschiktheid zou ik tot mijn 65e uitgekeerd willen krijgen.
[*]Passende arbeid zou ik accepteren.
[*]Ik zoek naar een geschikte combi van prijs en dekking.
Welke verzekeraar is voor mij geschikt? Maakt het in mijn situatie veel uit of ik bijvoorbeeld naar Univé stap of naar Nationale Nederlanden, of Interpolis, enz? Alle hulp is welkom! Als je meer info nodig hebt, hoor ik het ook graag.
[Mod edit: titel aangepast ivm lopende discussie uitkering UWV]
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Op verzoek geanonimiseerd
Op verzoek geanonimiseerd
Ik ben op zoek naar een voor mij geschikte verzekeraar. Voor zakelijke verzekeringen is het erg lastig om de prijs en dekking onderling te vergelijken. Ik heb bij een aantal verzekeraars online onderzoek gedaan, maar krijg totaal geen beeld van het prijsniveau en de service. Daarom probeer ik het hier, in de hoop een aantal goede suggesties te krijgen.
Details:
[*]Ik ga websites ontwerpen en ontwikkelen (na dit zo'n 8 jaar in loondienst en als hobby te hebben gedaan).
[*]Rechtsvorm: Eenmanszaak. Full-time.
[*]Ik werk vanuit huis.
[*]Ik ben alleenstaand, zonder kinderen, 28 jaar oud.
[*]Verwachtte jaaromzet: € 35.000 tot €45.000.
[*]Ik verwacht nodig te hebben: Aansprakelijkheidsverzekering, beroepsaansprakelijkheidsverzekering, arbeidsongeschiktheidsverzekering. Ook hierin sta ik open voor suggesties.
[*]Als ik arbeidsongeschikt zou worden, zou ik met € 20.000 netto per jaar prima rond kunnen komen. Dit kan uiteraard veranderen in de toekomst in geval van samenwonen / kinderen / enz.
[*]In geval van arbeidsongeschiktheid zou ik tot mijn 65e uitgekeerd willen krijgen.
[*]Passende arbeid zou ik accepteren.
[*]Ik zoek naar een geschikte combi van prijs en dekking.
Welke verzekeraar is voor mij geschikt? Maakt het in mijn situatie veel uit of ik bijvoorbeeld naar Univé stap of naar Nationale Nederlanden, of Interpolis, enz? Alle hulp is welkom! Als je meer info nodig hebt, hoor ik het ook graag.
[Mod edit: titel aangepast ivm lopende discussie uitkering UWV]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/41291-verzekeringen-webdesigner-dekking-uwv-startersperiode/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
44 antwoorden op deze vraag