Aanbevolen berichten

Maar een kunststof band zou voor een sleutelbeen toch ook moeten kunnen? We zijn niet voor niets uitvinder, tenslotte.....

 

Volgens mij moet een handig iemand wel iets kunnen met een oude binnenband van een fiets? Zijn we ook meteen aanhet recyclen ;)

maak eens een buiteling:

www.saltoadvies.nl

Link naar reactie

 

 

Maar een kunststof band zou voor een sleutelbeen toch ook moeten kunnen? We zijn niet voor niets uitvinder, tenslotte.....

 

Volgens mij moet een handig iemand wel iets kunnen met een oude binnenband van een fiets? Zijn we ook meteen aanhet recyclen ;)

 

Ik bedoelde dat eigenlijk wel serieus....

 

Ik ook.... geen idee wat ze voor maagbanden (bijvoorbeeld) gebruiken maar als ze siliconen in borsten stoppen dan is er waarschijnlijk nog veel meer mogelijk.

maak eens een buiteling:

www.saltoadvies.nl

Link naar reactie

 

 

 

 

Maar een kunststof band zou voor een sleutelbeen toch ook moeten kunnen? We zijn niet voor niets uitvinder, tenslotte.....

 

Volgens mij moet een handig iemand wel iets kunnen met een oude binnenband van een fiets? Zijn we ook meteen aanhet recyclen ;)

 

 

 

Ik bedoelde dat eigenlijk wel serieus....

 

Ik ook.... geen idee wat ze voor maagbanden (bijvoorbeeld) gebruiken maar als ze siliconen in borsten stoppen dan is er waarschijnlijk nog veel meer mogelijk.

 

Siliconen is wat anders dan een oude fietsband, en de ene siliconen is niet hetzelfde als de andere. Een maagband is van metaal, dat is anders. Ik denk dat een band of pees het beste vervangen kan worden door iets kevlar-achtigs. Ik zou er 's met een chirurg over moeten praten.

Link naar reactie
Ik dacht dat verplegend personeel er was om patienten te helpen,

 

Nee hoor, in 2004 na een val van een ladder mijn been gebroken en 3 dagen na de operatie vroeg de verpleegster of ik wilde douchen. Dan denk je, ik kan niet lopen dus zal wel geholpen worden maar helaas het looprek werd klaar gezet en zo kon ik naar de douche (zonder zitje of beugels) strompelen om mezelf te wassen :-\

 

Nog even gevraagd of ik het krukje mocht gebruiken maar het antwoord was dat dit van hout was en niet tegen water kon :P

 

s'middags kwam de chirurg die vertelde dat als de thuissituatie het toeliet ik wel naar huis mocht maar dat ik ook nog kon blijven. Heb direct een taxi gebeld ;D

Link naar reactie

Wat een vervelende verhalen van jullie, zeg.

 

Ik heb vanwege mijn been 2 dagen in het ziekenhuis gelegen en ik ben echt vertroeteld daar. De verpleegsters/verplegers/artsen/enz. waren allemaal zo aardig voor mij. Ik had er graag nog wel even willen blijven liggen. Ook vooral omdat het bed zo heerlijk lag.

Zelfstandige loonslaaf

Link naar reactie

Mooi te lezen dat het ook anders kan. :) Het voorval wat ik beschreef stond niet op zichzelf. :-\ kan over mijn ervaringen met dat ziekenhuis inmiddels een stevig boek schrijven. :P Ben alleen bang dat het geen bestseller wordt. ;D

 

edit: topic gaat eigenlijk over wel of niet verzuimen of wat je wel of niet kan werken bij ziekte. ;)

 

Half jaar na de eerste operatie moest al het metaal weer uit mijn been. Die 2de keer viel nog meer tegen dan de eerste keer. :-\

Toen ik weer naar huis mocht had ik het zo gehad dat ik mij uit nijd per taxi naar mijn bedrijf heb laten brengen en op krukken gelijk weer aan de slag gegaan ben. Toen vond ik dat heel gewoon, achteraf bekeken was dat toch niet zo'n handige zet.

 

Maar ja je doet zoiets omdat je eigen baas bent, in loondienst zou ik misschien wel een paar weken thuis gebleven zijn. ;)

Link naar reactie

 

 

Afgelopen dinsdag heb ik voor het eerst sinds mijn ongelukje weer eens buiten de deur bij een opdrachtgever gewerkt. Ik vond het echt helemaal super. Wat een motivatie opkikker was dat, zeg.

 

Mooi toch? Dat heb je niet als je in loondienst werkt.

 

Christine, heb je wel eens in loondienst gewerkt?

Financieel en fiscaal adviseur, ook op het vlak van werkgeverszaken en uitzendvraagstukken.

Deskundig en betrokken - cijfers moeten kloppen maar het draait altijd om de mens die de onderneming maakt.

 

http://www.dennisvandijk.com | info@dennisvandijk.com

Link naar reactie

 

 

Afgelopen dinsdag heb ik voor het eerst sinds mijn ongelukje weer eens buiten de deur bij een opdrachtgever gewerkt. Ik vond het echt helemaal super. Wat een motivatie opkikker was dat, zeg.

 

Mooi toch? Dat heb je niet als je in loondienst werkt.

Waarom niet? Ik begrijp je reactie niet zo.

Zelfstandige loonslaaf

Link naar reactie

 

 

Afgelopen dinsdag heb ik voor het eerst sinds mijn ongelukje weer eens buiten de deur bij een opdrachtgever gewerkt. Ik vond het echt helemaal super. Wat een motivatie opkikker was dat, zeg.

 

Mooi toch? Dat heb je niet als je in loondienst werkt.

Waarom niet? Ik begrijp je reactie niet zo.

 

Als je in loondienst bent ga je toch niet naar een nieuwe opdrachtgever? Dan ga je gewoon naar je werk.

 

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 135 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.