Ik heb nu al ongeveer 5 jaar een groothandel in de horeca. Het is een groothandel voor vooral Italiaanse restaurants en shoarmazaken.
Mijn bedrijf heeft rond de 60 klanten in Nederland en Belgie en ik ben bezig om het uit te breiden. Ik wil vooral veel nieuwe klanten in mijn regio (Brabant).
Mijn vraag is:
Hoe kan ik het beste reclame maken?
Ik dacht zelf door folders te maken met aanbiedingen erop. Is dat dan beter om het zelf te maken of naar een drukkerij te gaan. (ik wil niet duizenden folders maken, ik wil het staps gewijs uitbreiden).
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Patricius_12
Patricius_12
Ik heb nu al ongeveer 5 jaar een groothandel in de horeca. Het is een groothandel voor vooral Italiaanse restaurants en shoarmazaken.
Mijn bedrijf heeft rond de 60 klanten in Nederland en Belgie en ik ben bezig om het uit te breiden. Ik wil vooral veel nieuwe klanten in mijn regio (Brabant).
Mijn vraag is:
Hoe kan ik het beste reclame maken?
Ik dacht zelf door folders te maken met aanbiedingen erop. Is dat dan beter om het zelf te maken of naar een drukkerij te gaan. (ik wil niet duizenden folders maken, ik wil het staps gewijs uitbreiden).
Alvast bedankt,
Patrick
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/41484-nieuwe-klanten-zoeken-binnen-horeca-voor-groothandel/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
29 antwoorden op deze vraag