Schiphol, mei 2013: Uit een macro-economische analyse van 410 ondernemingen uit het midden- en kleinbedrijf uit de G7 en BRICM-landen blijkt dat mkb’s die internationaal actief zijn twee keer zo vaak succesvol zijn als degenen die dat alleen in eigen land zijn.
(bron: DHL)
Groet,
Highio
"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."
Verberg topic start
Featured Replies
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Highio
Interessant persbericht: Internationaal opererende mkb's succesvoller
(bron: DHL)
Groet,
Highio
"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."