Ik ontving vandaag in mijn mailbox het bericht dat per 1 augustus de tarieven van PostNL opnieuw gaan stijgen, per 1 augustus. Dit is de tweede tariefstijging binnen 1 jaar en naar mijn idee: ook weer een forse stijging. een normale 1 postzegel kost nu € 0,54 en zal per 1 augustus € 0,60 gaan kosten. Per 1 januari jl. was er ook al een stijging van € 0,50 naar € 0,54.
PostNL voert per 1 augustus 2013 verschillende tariefwijzigingen door. De verwachte volumedaling van 8 -10% per jaar maakt het noodzakelijk naast ingrijpende kostenbesparingen ook de tarieven te verhogen. PostNL bespaart zelf maximaal op de kosten met een reeks ingrijpende reorganisaties van het Nederlandse postbedrijf. Om een goede postbezorging te kunnen blijven bieden die ook in de toekomst kostendekkend en betaalbaar blijft, is echter een verdere tariefverhoging onvermijdelijk.
Vanaf 1 augustus 2013 gelden de volgende basistarieven voor de postzegel:
Basistarief Nederland: € 0,60
Basistarief voor brieven in Europa: € 0,96
Basistarief voor brieven met bestemming Wereld: € 1, -
Basistarief frankeermachines: € 0,52
Ook de zakelijke tarieven stijgen. Zakelijke klanten met een contract ontvangen de komende dagen een mailing waarin de nieuwe tarieven nader worden toegelicht.
Kijk voor meer informatie op postnl.nl/tarievenaugustus2013.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Romano Sandee
Romano Sandee
Ik ontving vandaag in mijn mailbox het bericht dat per 1 augustus de tarieven van PostNL opnieuw gaan stijgen, per 1 augustus. Dit is de tweede tariefstijging binnen 1 jaar en naar mijn idee: ook weer een forse stijging. een normale 1 postzegel kost nu € 0,54 en zal per 1 augustus € 0,60 gaan kosten. Per 1 januari jl. was er ook al een stijging van € 0,50 naar € 0,54.
Massagepraktijk Romano Sandee | Stichting Massage Community
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/41691-postnl-voert-opnieuw-tariefverhoging-door/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
48 antwoorden op deze vraag