Ben een 22 jarige student informatica,welke zojuist een idee heeft gecreëerd over een bepaalde activiteiten website, dit idee heb ik met meerdere kennissen besproken welke enthousiast zijn over de opzet. Aangezien ik al meerdere weken dit idee in mijn hoofd heb, wil ik graag tot een opzet realisatie overgaan.
Als eerste de voordelen:
- Kennis tot onderhoud/bouwen websites.
- Weinig gelijkwaardige hits in google.
- Vrienden/kennissen steunen het idee.
- Eventuele kennis/ondersteuning vanuit kennissenkring me SEO
Onduidelijkheden:
Het idee is afgeleid van een buitenlandse website waarbij de activiteiten direct via hun besteld kunnen worden, zoals ook bij online veilingen,groupon,hotelkamerveilingen enz. het geval is.
Nu is mijn vraag : "Bij een activiteitenwebsite, is het beter een overzicht te tonen waarbij je doorlinkt, of is het winstgevender/stabieler om contacten te leggen waarbij mensen direct via jouw kopen?"
Bij het tonen van een overzicht, ben ik vooral bang dat het op hobby niveau blijft. Wanneer het mogelijk is tegen een goede prijs direct via activiteit.nl te kopen dat er meer een business idee gecreëerd wordt. Tevens als ik bijv. www.burgerking.nl in mijn overzicht toon, kan dit problemen opleveren?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
tripletops
tripletops
Ben een 22 jarige student informatica,welke zojuist een idee heeft gecreëerd over een bepaalde activiteiten website, dit idee heb ik met meerdere kennissen besproken welke enthousiast zijn over de opzet. Aangezien ik al meerdere weken dit idee in mijn hoofd heb, wil ik graag tot een opzet realisatie overgaan.
Als eerste de voordelen:
- Kennis tot onderhoud/bouwen websites.
- Weinig gelijkwaardige hits in google.
- Vrienden/kennissen steunen het idee.
- Eventuele kennis/ondersteuning vanuit kennissenkring me SEO
Onduidelijkheden:
Het idee is afgeleid van een buitenlandse website waarbij de activiteiten direct via hun besteld kunnen worden, zoals ook bij online veilingen,groupon,hotelkamerveilingen enz. het geval is.
Nu is mijn vraag : "Bij een activiteitenwebsite, is het beter een overzicht te tonen waarbij je doorlinkt, of is het winstgevender/stabieler om contacten te leggen waarbij mensen direct via jouw kopen?"
Bij het tonen van een overzicht, ben ik vooral bang dat het op hobby niveau blijft. Wanneer het mogelijk is tegen een goede prijs direct via activiteit.nl te kopen dat er meer een business idee gecreëerd wordt. Tevens als ik bijv. www.burgerking.nl in mijn overzicht toon, kan dit problemen opleveren?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/41988-activiteiten-websiteonline-shop/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
15 antwoorden op deze vraag