Ik ben van plan om op korte termijn een eigen zaak te beginnen. Enerzijds een webwinkel en anderrzijds om internetwinkels te maken.
Nu zijn er diverse mogelijkheden:
Een abonnement zoals mijnwinkel.nl
Shopfactory pro 800euro
Easyshopmaker voor 125 euro
Nu liggen de mogelijkheden dicht bij elkaar(op het eerste oog) maar wat is beter. Met shopfactory kan ik zoveel mogelijk sites maken als ik wil en dus met name geschikt als ontwerper. Maar easyshopmaker kost per licentie 125 euro. De abonnementen lijken verreweg het duurst.
Wellicht dat webshop eigenaren mij een zetje de goede kant op kunnen geven.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
roy1000
roy1000
Hallo,
Ik ben van plan om op korte termijn een eigen zaak te beginnen. Enerzijds een webwinkel en anderrzijds om internetwinkels te maken.
Nu zijn er diverse mogelijkheden:
Een abonnement zoals mijnwinkel.nl
Shopfactory pro 800euro
Easyshopmaker voor 125 euro
Nu liggen de mogelijkheden dicht bij elkaar(op het eerste oog) maar wat is beter. Met shopfactory kan ik zoveel mogelijk sites maken als ik wil en dus met name geschikt als ontwerper. Maar easyshopmaker kost per licentie 125 euro. De abonnementen lijken verreweg het duurst.
Wellicht dat webshop eigenaren mij een zetje de goede kant op kunnen geven.
Mvg
Roy
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/4204-welke-internetwinkel-applicatie/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
22 antwoorden op deze vraag