Mod toelichting: dit topic ondewerp afgesplitst van het max 30 graden-topic
Nu heeft niet iedereen verkoeling (binnen óf buiten), en aangezien het topic weer een "kick" heeft gekregen vraag ik mij wel af hoe ondernemers omgaan met dit warme weer en wat de faciliteiten/oplossingen voor jezelf en voor het het personeel (indien je die hebt) zijn?
Waar ik wat kan schuiven met tijden, ga ik schuiven, ik ga straks nog wat doen in een kantoorpand , omdat het leeg staat, maakt dat niks uit.
's avonds een fles water in de diepvries zodat je de volgende dag de hele dag beschikking hebt over ijskoud water.
Maar dan toch een ander probleem wat zich nu voor kan doen, dat is de Ramadan die op dit moment plaatsvindt. Momenteel zijn mijn stagiaires vrij vanwege school, maar het zijn alle twee Moslims.
Hoe zou je daar als werkgever het beste mee om kunnen gaan?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
RiVe
RiVe
Mod toelichting: dit topic ondewerp afgesplitst van het max 30 graden-topic
Waar ik wat kan schuiven met tijden, ga ik schuiven, ik ga straks nog wat doen in een kantoorpand , omdat het leeg staat, maakt dat niks uit.
's avonds een fles water in de diepvries zodat je de volgende dag de hele dag beschikking hebt over ijskoud water.
Maar dan toch een ander probleem wat zich nu voor kan doen, dat is de Ramadan die op dit moment plaatsvindt. Momenteel zijn mijn stagiaires vrij vanwege school, maar het zijn alle twee Moslims.
Hoe zou je daar als werkgever het beste mee om kunnen gaan?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/42200-hoe-houd-je-als-ondernemer-rekening-met-de-ramadan/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
13 antwoorden op deze vraag