Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Zomaar iemand
Even een topic geopend om iets van me af te schrijven.
De laatste 3 jaar is mijn bedrijf enorm gegroeid, soms geleidelijk en soms met grote stappen.
3 jaar geleden heb ik een podium verhuur bedrijf overgenomen, dit bleek een gouden zet te zijn. Hoewel er niets meer van het originele bedrijf is de corebusiness nog steeds hetzelfde, namelijk het verhuren van binnen en buiten podia.
Inmiddels bestaat 90% van de opdrachten uit opdrachten van Podium Verhuur Haaglanden. En de opdrachten die via J.C. Sound & Light binnenkomen worden ook al bijna allemaal incl podium geleverd.
Ik ben de afgelopen 2 jaar bezig geweest om zowel J.C. Sound & Light (wat toch wel beetje mijn kindje is) en Podium Verhuur Haaglanden op de rails te houden. Maar uiteindelijk blijkt dat dit teveel wordt. Niet alleen met het bijhouden van de markt, welke zich razendsnel ontwikkeld, maar ook kwa tijd en marketing.
Uiteindelijk doe ik het allemaal alleen. Ik heb wel personeel in dienst, maar die werken nooit met dezelfde passie als ik. Tenminste ik ben nog nooit iemand tegengekomen.
Vandaag heb ik dan ook eindelijk de knoop door gehakt om mij veel meer te gaan concentreren op het podium verhuur en veel minder op J.C. Sound & Light.
Het bedrijf blijft wel bestaan, maar vooral als ondersteuning van het podium verhuur.
Voor sommige mensen klinkt dit misschien wat verwarrend. Maar voor de verlichting en versterking van podia heb je hele andere spullen nodig dan voor een discotheek of vergadering.
Door me te gaan concentreren op 1 bedrijf hoop ik uiteindelijk de omzet nog verder te kunnen verhogen en daardoor ook harder te kunnen groeien.
Zo dat wilde ik even van mij af schrijven, ben benieuwd wat jullie van het plan vinden.
[tikfout in kopregel hersteld - mod]