• 0

WVJVM de-wijnstok.nl

Omschrijving van je concept:

Webwinkel naast de stenen winkel. De oude site was aan vervanging toe.

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Nieuw ontwerp laten maken etc. en de producten van de oude site over laten zetten

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Nieuwe site met betere zoekmogelijkheden en gebruiksvriendelijker

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Deze site is betaald in euros en niet in bier zoals de vorige (pay beer, get students) ;D

Verder niet heel vernieuwend.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Hoe komt de site over en is alles duidelijk. Als je ergens langer tegenaan kijkt zie je de fouten niet meer, dus graag een frisse blik.

 

Producten en plaatjes zijn van de oude site gekopieerd, hier moet ik zelf nog naar kijken. Dat de thumbnails dus wat vervormd zijn is bekend.

 

Succes met schieten.

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

17 antwoorden op deze vraag

  • 0
Hoe komt de site over en is alles duidelijk

 

Ziet er mooi en strak uit, alleen het assortiment oogt wat beperkt voor de liefhebber van bijzondere wijnen en bieren. Of is dat niet de doelgroep van deze webwinkel?

 

Bij diverse HL-mods zijn de Gordon Finest Scotch en de st Bernardus abt 12 populair bijvoorbeeld, en niet te vergeten de (toeval in naam) Bernardus Chardonnay. Dat zijn dus ook de eerste bieren en wijn waar ik op een site naar zoek ;)

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie
  • 0

Homepage: 'af te halen in Delft' leest alsof het alleen af te halen is.

 

Bij toevoegen artikel aan mandje niet direct duidelijk dat er iets in het mandje zit. Zie liefst of het mandje zelf of naast de bestelknop een tekst dat het toegevoegd is / een link naar het mandje.

 

Sowieso lijkt er een bug in het updaten van het mandje te zitten. Ik zie namelijk het aantal artikelen in het balkje niet veranderen als ik een artikel toevoeg. Dit is pas zichtbaar als ik naar een andere pagina ga. Het uitklapding voor het mandje laat het product wel meteen zien.

 

Subcategorien bovenaan de productpagina zijn erg rommelig. Zou ze liever in het menu links zien. Als je in een subcategorie zit zijn ze ook niet meer te zien. Om dus van vodka naar rum te gaan moet ik 'zoeken'.

 

Ik vraag me af hoe je de gerelateerde producten selecteert. Is dat willekeurig? Of gaat dat op basis op bezochte pagina's en moeten er gewoon nog veel bezoekers komen? Ik zie nu namelijk calvados, bacardi razz en een single malt op een vodka pagina.

 

De foutmeldingen op het bestelformulier zitten erg verstopt. Bij een ongeldig e-mailadres staat alleen bij dat veld, klein, in het rood dat ik een geldig adres moet invullen. Dat veld staat ook nog eens buiten beeld. Handiger om bovenaan het formulier ook een melding te geven.

 

Het bestelformulier mist een opmerkingen veld.

 

Ik kan bij het bestellen nergens kiezen voor afhalen.

 

In de bestelbevestiging staat geen tenaamstelling van de je rekening.

Link naar reactie
  • 0

Wat opmerkingen in willekeurige volgorde.

 

Door de achtergrond van je banners vind ik de tekst wat lastiger leesbaar en valt het nauwelijks op dat de laatste woorden linkjes zijn.

 

Ik zie rechts "Archief juli 2012". Komt toch een beetje over alsof je je site niet regelmatig bijwerkt. Ik snap - na lezen - dat het een artikel is over je pand, maar dat zou ik dan op een andere manier op je site zetten (of alleen op de pagina "Over ...").

 

Bij een bestelling vanaf 12 flessen betaal je geen verzendkosten. Waarom staat hierbij een maximum van 18 flessen?

 

Als ik een artikel in mijn winkelwagen plaats, wordt het veld "aantal producten in winkelwagen" in die meescrollende winkelwagen niet bijgewerkt (al eerder genoemd).

 

In het bestelproces heb je "Payment Type" nog niet vertaald.

 

Artikel 8 uit je AV (uitsluiting herroepingsrecht) zou ik op maat (laten) maken. Artikel 11.1 lijkt incompleet. En de beloofde "voldoende bekend gemaakte klachtenprocedure" uit artikel 14.1 heb ik nergens kunnen ontdekken.

Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor de reactie Willem.

 

Homepage: 'af te halen in Delft' leest alsof het alleen af te halen is.

Wil je laten weten dat je ook kan afhalen, denken ze meteen dat het alleen afhalen is....

maar goed punt.

 

Bij toevoegen artikel aan mandje niet direct duidelijk dat er iets in het mandje zit. Zie liefst of het mandje zelf of naast de bestelknop een tekst dat het toegevoegd is / een link naar het mandje.

 

Sowieso lijkt er een bug in het updaten van het mandje te zitten. Ik zie namelijk het aantal artikelen in het balkje niet veranderen als ik een artikel toevoeg. Dit is pas zichtbaar als ik naar een andere pagina ga. Het uitklapding voor het mandje laat het product wel meteen zien.

Ga ik naar laten kijken.

 

Subcategorien bovenaan de productpagina zijn erg rommelig. Zou ze liever in het menu links zien. Als je in een subcategorie zit zijn ze ook niet meer te zien. Om dus van vodka naar rum te gaan moet ik 'zoeken'.

Bovenaan zit nog een kruimelpad, maar dit is dus niet duidelijk.

 

Ik vraag me af hoe je de gerelateerde producten selecteert. Is dat willekeurig? Of gaat dat op basis op bezochte pagina's en moeten er gewoon nog veel bezoekers komen? Ik zie nu namelijk calvados, bacardi razz en een single malt op een vodka pagina.

Dit moet inderdaad nog door de bezoekers gemaakt worden.

 

De foutmeldingen op het bestelformulier zitten erg verstopt. Bij een ongeldig e-mailadres staat alleen bij dat veld, klein, in het rood dat ik een geldig adres moet invullen. Dat veld staat ook nog eens buiten beeld. Handiger om bovenaan het formulier ook een melding te geven.

 

Het bestelformulier mist een opmerkingen veld.

Ga ik aan laten passen.

 

Ik kan bij het bestellen nergens kiezen voor afhalen.

Dit moet inderdaad nog toegevoegd worden.

 

In de bestelbevestiging staat geen tenaamstelling van de je rekening.

Aangepast

Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor de reactie John.

 

Wat opmerkingen in willekeurige volgorde.

 

Door de achtergrond van je banners vind ik de tekst wat lastiger leesbaar en valt het nauwelijks op dat de laatste woorden linkjes zijn.

Ga ik naar kijken.

 

Ik zie rechts "Archief juli 2012". Komt toch een beetje over alsof je je site niet regelmatig bijwerkt. Ik snap - na lezen - dat het een artikel is over je pand, maar dat zou ik dan op een andere manier op je site zetten (of alleen op de pagina "Over ...").

Of archief weghalen of meer verhalen verzamelen dus ;)

 

Bij een bestelling vanaf 12 flessen betaal je geen verzendkosten. Waarom staat hierbij een maximum van 18 flessen?

Grootste doos is 18 flessen en voor het buitenland is er een toeslag per doos. 19+ toegevoegd.

 

Als ik een artikel in mijn winkelwagen plaats, wordt het veld "aantal producten in winkelwagen" in die meescrollende winkelwagen niet bijgewerkt (al eerder genoemd).

 

In het bestelproces heb je "Payment Type" nog niet vertaald.

Kijk de kleine dingen die je over het hoofd ziet.

 

Artikel 8 uit je AV (uitsluiting herroepingsrecht) zou ik op maat (laten) maken. Artikel 11.1 lijkt incompleet. En de beloofde "voldoende bekend gemaakte klachtenprocedure" uit artikel 14.1 heb ik nergens kunnen ontdekken.

ga ik aan sleutelen

Link naar reactie
  • 0

Wil je laten weten dat je ook kan afhalen, denken ze meteen dat het alleen afhalen is.... maar goed punt.

 

Als je het woord 'ook' in het kopje op je site zet is het ook meteen duidelijk dat je ook kunt afhalen ;)

 

Als ik toch taaltechnisch aan het mieren**ken ben:

 

We hebben standaard een ruim assortiment wijnen, speciaalbieren en gedistilleerd. Verder kunnen we bijna alles leveren.

 

Wat / wanneer is het niet standaard? 'We hebben een ruim assortiment wijnen, speciaalbieren en gedistilleerd op voorraad. Verder kunnen we...'

Link naar reactie
  • 0

Productfotografie en weergave verdient naar mijn mening veel meer aandacht. Met alleen de thumbnails verbeteren ben je er denk ik nog niet. Kun je zonder een goede expliciete bel-en-bestelmogelijkheid op de voorpagina?

 

De site oogt fris, maar er is een grafische onbalans in klassieker logo en bijvoorbeeld categorieafbeeldingen en gele aanbiedingen bovenhoek.

 

Wat zijn de openingstijden van de winkel en bereikbaarheid van de webshopklantenservice?

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Nogmaals bedankt Willem. Teksten schrijf je met een bepaalde gedachte en dan is volkomen logisch, maar zo logisch is het niet (altijd).

 

Bedankt voor de reactie Highio

 

Productfotografie en weergave verdient naar mijn mening veel meer aandacht. Met alleen de thumbnails verbeteren ben je er denk ik nog niet. Kun je zonder een goede expliciete bel-en-bestelmogelijkheid op de voorpagina?

Plaatjes moet ik nog goed naar kijken. Bellen gebeurd al regelmatig, maar benadrukken op voorpagina kan zeker geen kwaad.

 

De site oogt fris, maar er is een grafische onbalans in klassieker logo en bijvoorbeeld categorieafbeeldingen en gele aanbiedingen bovenhoek.

Ik ga meer over de inhoud van de flessen, maar ik ga dit doorgeven ;)

 

Wat zijn de openingstijden van de winkel en bereikbaarheid van de webshopklantenservice?

Dat ik gemist heb dat de openingstijden ontbreken :-[

Link naar reactie
  • 0

Bij elke biersoort die ik aan klik staat vermeld dat deze tijdelijk is uitverkocht ! :-\

 

Jammer, zie er een paar die ik nog niet kende. ;)

Je kan de bieren in de winkel bewonderen. Ben nog bezig met een goede manier van verzenden (die niet te duur is). In ieder geval de gratis verzending vanaf 12 flessen zal bij bier niet uit kunnen.

 

Op je website zou de smaak van de beerenburg FS van weduwe Joustra overeen komen met whisky en volgens de website van weduwe Joustra doet de smaak denken aan cognac.

En als je hem proeft waar doet het jou dan aan denken? ;)

Probleem van smaken omschrijven is dat iedereen het anders doet. Whisky, cognac en deze berenburg hebben op vat gelegen en dat geeft een overeenkomst in smaak.

Link naar reactie
  • 1

Aanvulling: misschien per productcategorie een shot van de winkel maken?

 

Verkoop de speciaalbieren per minimale bestelhoeveelheid van drie en ze passen allicht wel in de (3x)12 flessen is gratis verzenden.

 

Groet,

 

Highio

 

P.S. fototip volgt per PM

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Bij elke biersoort die ik aan klik staat vermeld dat deze tijdelijk is uitverkocht ! :-\

 

Jammer, zie er een paar die ik nog niet kende. ;)

Je kan de bieren in de winkel bewonderen. Ben nog bezig met een goede manier van verzenden (die niet te duur is). In ieder geval de gratis verzending vanaf 12 flessen zal bij bier niet uit kunnen.

 

Begrijpelijk :) maar een ritje Waddinxveen - Delft is nog wel te doen, zeker voor bijzonder bier ;)

Link naar reactie
  • 0

Op je website zou de smaak van de beerenburg FS van weduwe Joustra overeen komen met whisky en volgens de website van weduwe Joustra doet de smaak denken aan cognac.

En als je hem proeft waar doet het jou dan aan denken? ;)

Probleem van smaken omschrijven is dat iedereen het anders doet. Whisky, cognac en deze berenburg hebben op vat gelegen en dat geeft een overeenkomst in smaak.

 

Bedankt voor de uitleg, de FS van weduwe Joustra heb ik nog nooit gedronken, maar de beerenburg van WJ is zonde om hem te mixen of wat er dan ook maar mee te doen. De fles in het vriesvak en vanuit het vriesvak een klein glaasje, alsof er een engeltje over je tong piest, zou mijn opa gezegd hebben. :)

 

Ik ben volgende week en de week erna een dag in Schiedam, zet het in de agenda. :)

Afslag Delft nemen.

Link naar reactie
  • 0

Op je website zou de smaak van de beerenburg FS van weduwe Joustra overeen komen met whisky en volgens de website van weduwe Joustra doet de smaak denken aan cognac.

En als je hem proeft waar doet het jou dan aan denken? ;)

Probleem van smaken omschrijven is dat iedereen het anders doet. Whisky, cognac en deze berenburg hebben op vat gelegen en dat geeft een overeenkomst in smaak.

Smaakt wel wat naar whisky. ;)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 236 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.