• 0

eenvoudige betaling op mijn site

Ola!

 

Volgens mij heb ik een te-simpele wens... Voor een nieuw project wil ik dat klanten zich aanmelden en een bedrag betalen (zeg 10 euro) en deze betaling mag (moet) via ideal.

 

Er is dus verder geen product keuze of verzending of wat dan ook. Als de betaling "oke" is mag dit (naw, email, bedrijf) via XML naar ons systeem,

 

Nu zie ik wel Mollie en dat soort dingen, ook een woocommerce gemaakt maar dat is toch eigenlijk veel te uitgebreid (en woocommerce heeft geen fatsoenlijke xml push) heeft iemand tips of ervaring om dit op te lossen?

 

Kort gezegd:

1. ja ik wil knop (pagina)

2. gegevens invoeren

3. ideal afhandelen

4, geslaagd > xml naar ons systeem.

 

Klaar :-)

 

Dankie dankie!

 

p.s. het is nu een wordpress site waar ik die knop op wil hebben

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie

Aanbevolen berichten

11 antwoorden op deze vraag

  • 0

Dankie!

 

Ik ken die, maar ik vind die prijzen echt niet normaal (althans, dit project gaat via de abnamro)

Het is een startup; ik wil best wat meer per transactie betalen maar als het niets gaat worden heb ik geen zin in 24 maanden contract.

 

Maar, nogmaals dank!

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0

Een script binnen of buiten Wordpress bouwen die direct communiceert met iDeal zoals Dennis zegt moet wel lukken toch? Ik heb voor een klant wel eens zoiets gebouwd voor een eenmalig evenement. Ze hadden toen een iDeal contract van één maand met de ABN AMRO (ze waren daar natuurlijk wel al klant).

Link naar reactie
  • 0

Dank voor alle tips!

 

FF kort mijn bevindingen.

 

Dat targetpay is een leuke oplossing voor veel websites; ik wil echter een xml feed er achter van de transacties. Dat zie ik niet zo snel.

 

Sisow, heeft niet heel veel toegevoegde waarde wat ik zo snel zie.... Ik denk dat dit gelijk is aan veel andere payment providers die gekoppeld kunnen worden dan met woocommerce.

 

Pronamic is mooi! maar voor deze toepassing veel te zwaar.

 

Maar, de laatste 2 ga ik deze zaterdagavond misschien toch nog eens over dromen... een mens moet wat in bed

 

Ik heb ook ff lopen klooien met Woocommerce; dat wil zeggen ; lopen strippen (ook iets voor de zaterdagavond) en dat kan het best toch wel worden ... Het grote voordeel is dat een XML output en veel gegevens alvast in de MySql erg prettig is.

 

Overigens heb ik een PM ontvangen met een aanbod om iets te bouwen, ga ik over denken, Ik had wel de ervaring met Paypal... die schieten wel een goede koppeling terug naar mijn extrene systeem... Maar ja, dit is voor de Nederlandse markt..

 

Dank allen!

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0

Hallo Iwan,

 

Ik heb even zitten googlen, en de volgende links/bedrijven doen volgens mij precies wat jij wil!

 

https://www.targetpay.com/info/ideal-start

 

of

 

http://moneymedic.nl/accepteer-ideal-op-uw-website

 

Of als je wat technischer aangelegd bent:

 

https://www.ideal-checkout.nl/software-pakketten/ideal-betaal-formulier (kost eenmalig 200 euro, zie ook de voorbeelden)

 

Volgens mij is dit precies wat je nodig hebt!

 

Groeten en succes!

Link naar reactie
  • 0

Hallo Iwan,

 

Ik maak zelf niet gebruik van iets dergelijks maar ik weet dat je met het betaalsysteem van PayPro een zogenaamde "postbackURL" kan instellen die van iedere bestelling de ordergegevens naar je database kan sturen. Dit kun je dan natuurlijk weer als een XML exporteren.

 

Enige nadeel aan dit programma zijn echter de transactiekosten van 1,- +8,5%

Online op Maat - Dropshipment Webshops en Online verkopen

http://www.onlineopmaat.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 61 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.