Ga naar inhoud

Mijn e-mail van mijn bedrijf komt bij mijn klanten in de spam.

Geplaatst:

Zerina

Ik zie dat hier al een aantal jaren geleden een vraag over is gesteld, maar ik kom er niet achter waarom het bij mijn e-mailadressen gebeurd. Kan iemand mij helpen?

Wij hebben onze domeinnamen bij bhosted.nl en versturen ook onze mails via de webmail van hen.

 

Ik kan een voorbeeld mail sturen naar diegene.

 

In diverse googleaccounts komt de mail in de spambox en bij hotmail allemaal.

 

Ik zie graag jullie reactie tegemoet.

 

Zerina

Featured Replies

Geplaatst:

Think Twice

Bij Gmail wordt de reden getoond waarom een bericht in de spambox is geplaatst. Kijk daar als eerste even naar.

Think Twice | Systeem -/ netwerkbeheer | Cloud computing | Websites | Webshops (Opencart)

Vernieuwde webshop!: Hulpmiddelen voor ouderen

Geplaatst:

Tonino

Maak je gebruik van een spf-record op je domein? Zo ja, wat is die, staat je webmail-ip erin?

 

Geplaatst:

StevenK

Stel je mailclient eens in op 'platte tekst' ipv 'HTML' of 'Rich Tekst'...

#ICT #Legal #manufacturing #sustainability

Geplaatst:

geanonimiseerd__

je zit waarscheinlijk met 250 andere domeinen op zelfde server/IP address, waarvan er 1 of meer in een blacklist staat (als spammer).

 

Beste is dit aan te geven bij de admin van bhosted.nl

 

Misschien lost het zich dan vanzelf op.

Geplaatst:

Zerina

  • Auteur

Ik heb diverse dingen geprobeerd. Platte tekst werkt niet.

Bij gmail geeft hij het volgende weer: " wees voorzichtig met dit bericht. Veel mensen hebben soortgelijke berichten als spam gemankeerd."

@tonino: waar vind ik dat?

Ik zal bhosted eens mailen.

Geplaatst:

Think Twice

Dan kan het heel goed zijn dat meerdere mensen mail van jouw domein als spam hebben gemarkeerd.

Think Twice | Systeem -/ netwerkbeheer | Cloud computing | Websites | Webshops (Opencart)

Vernieuwde webshop!: Hulpmiddelen voor ouderen

Geplaatst:

Zerina

  • Auteur

Lijkt me sterk aangezien wij nog niet veel nieuwsbrieven hebben verstuurd en ook nog niet veel mailen.

Wij hebben dit domein vanaf maart dit jaar.

Geplaatst:

Think Twice

Een geheel nieuw domein, of bestond het domein al in het verleden?

Think Twice | Systeem -/ netwerkbeheer | Cloud computing | Websites | Webshops (Opencart)

Vernieuwde webshop!: Hulpmiddelen voor ouderen

Geplaatst:

Jon van Dorsten

Je kan ook hier het IP en/of domein checken:

http://mxtoolbox.com/blacklists.aspx

 

Edit:

Als je bhosted.nl daar invult komt er wel een alert terug

http://mxtoolbox.com/SuperTool.aspx?action=blacklist%3abhosted.nl&run=toolpage#

 

 

BOOKZO. Maakt verhuren makkelijk! Bookzo.nl

Geplaatst:

jamesJones

Loop eerst de volgende punten na en stel alles goed in:

 

[*]Een consistent IP-adres te gebruiken voor het verzenden van bulkmail.

[*]Geldige omgekeerde DNS-records bij te houden voor het IP-adres of de IP-adressen van waaruit je e-mail verzendt, die verwijzen naar je domein.

[*]Hetzelfde adres te gebruiken in de 'Van:'-koptekst van alle bulkmail die je verstuurt.

[*]We raden je ook aan een SPF-record te publiceren en deze te ondertekenen met DKIM. We verifiëren DKIM nooit met minder dan 1024-bit sleutels.

 

https://support.google.com/mail/answer/81126

 

Als het dan nog steeds gebeurt dan zou ik je host benaderen hierover, dan zit er mogeiljk een spammer in het netwerk.

Geplaatst:

Zerina

  • Auteur

Volgens mij is het gelukt met een SPF-record. Dankjewel.

____________________________________________________________________________________________

 

Loop eerst de volgende punten na en stel alles goed in:

 

[*]Een consistent IP-adres te gebruiken voor het verzenden van bulkmail.

[*]Geldige omgekeerde DNS-records bij te houden voor het IP-adres of de IP-adressen van waaruit je e-mail verzendt, die verwijzen naar je domein.

[*]Hetzelfde adres te gebruiken in de 'Van:'-koptekst van alle bulkmail die je verstuurt.

[*]We raden je ook aan een SPF-record te publiceren en deze te ondertekenen met DKIM. We verifiëren DKIM nooit met minder dan 1024-bit sleutels.

 

https://support.google.com/mail/answer/81126

 

Als het dan nog steeds gebeurt dan zou ik je host benaderen hierover, dan zit er mogeiljk een spammer in het netwerk.

Geplaatst:

Zerina

  • Auteur

Alleen bij hotmail niet ??? :-[

Geplaatst:

markusje

Check de mailheaders van Hotmail eens, misschien staat daar relevants in.

Geplaatst:

Remco van de Berg

Slechte SMTP/mail server voor uitgaande mail waarschijnlijk. Als iemand in het verleden veel spam heeft verstuurd, zoals hierboven al is aangegeven, kunt u dat ook merken. Probeer de uitgaandemail server van je internetprovider te gebruiken. Werkt voor mij ook prima.

Online op Maat - Dropshipment Webshops en Online verkopen

http://www.onlineopmaat.nl

Geplaatst:

R.I.P. | Peter Bonjernoor

Slechte SMTP/mail server voor uitgaande mail waarschijnlijk.

 

Ik heb mijn eigen mailserver en weet dus daar geen spam van verstuurd wordt, maar van sommige domeinen worden mails door GMail inderdaad geblokkeerd. Omdat de inhoud lijkt op wat eerder door gebruikers als spam gemarkeerd is, zoals de extreem onbehoorlijke tekst "En, komt deze aan?" ;)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.