• 0

Rozencreme!!! Help !!!

Hallo allemaal,

 

Ik zou graag wat tips en hulp nodig hebben over mijn nieuwe ontdekking. Heb een buitenlands leverancier die mij rozencreme kan leveren. Dat wil ik hier via internet of grotehandels benaderen om t product bij tuincentra of cosmetica winkels leveren. Waar moet ik beginnen heb al een klein start gemaakt alle tips en hulp is welkom. Ik vind het persoonlijk een wonder spul nog nooit heb ik zo een creme meegemaakt zo goedkoop maar effectief.

 

Hoor het graag

Grtjes Mabellarose

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

19 antwoorden op deze vraag

  • 0
Ik vind het persoonlijk een wonder spul nog nooit heb ik zo een creme meegemaakt zo goedkoop maar effectief.

Onderdrukt het ook braakneigingen?

 

Tuincentra of cosmetica winkels is nogal een verschil...

Wat is die kleine start die je al hebt gemaakt? Wat heb je al gedaan?

Link naar reactie
  • 0
Heb een buitenlands leverancier die mij rozencreme kan leveren. Dat wil ik hier via internet of grotehandels benaderen om t product bij tuincentra of cosmetica winkels leveren

 

Tubetje rozencreme kost € 1,99 bij de Kruidvat. Ga er maar van uit dat de inkoop onder de € 1,00 per tube ligt. Hoe kun en ga jij daar mee concurreren? Op kwaliteit, prijs, marketing?

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie
  • 0

Hallo allemaal,

 

Dankje voor al jullie reactie heb me profiel aangepast daar kan je een amateur site van me vinden om test te draaien. Rozencreme die ik wil inporteren is 100 ml als ik hem zelf verkoop wil ik de prijs tussen 5 euro en 7,50€ in verkopen voor groothandels wil ik een mooi prijs doen. Alleen weet niet hoe ik hier precies aan moet beginnen. Heb nergens rozencreme kunnen vinden van 100ml voor deze prijs dus dat concureren gaat miss nog wel lukken met beetje hulp :)

Link naar reactie
  • 0

Nou, goed dan: de domeinnaam rozencreme.nl is nog vrij, evenals de .nl van de merknaam van de getoonde producten. Dit had je gisteren of vanochtend geregeld moeten hebben! ;)

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Ik heb totaal geen verstand van een site maken bij wie kan ik het beste me site laten maken dat ze echt letterlijk alles voor me doen zijn daar speciale sites voor?? Zie wel via google tig sites die site voor je willen maken maar wie is wel of biet te vertrouwen ??

 

Heb je nu 1 product of meer?

 

Laat je in ieder geval geen grote website/factuur aanpraten. Is nu nog niet nodig met een product!

 

Je kan best volstaan met een mooie wordpress website,dat hoeft echt niet veel te kosten. Je hebt hier op HL een vraag en aanbod pagina waar je wellicht je zoektocht naar een designer kan voortzetten.

 

Ook zou je kunnen kijken bij wie/wat/waar of er een HL lid in de buurt zit bij je. Kan hier.

 

Succes!

 

Danny

Link naar reactie
  • 1

Het lijkt natuurlijk eenvoudig. Je ziet een product op vakantie of zo en dat bevalt. Je kan het goedkoop inkopen dus de weg naar succes lijkt open.

 

Maar je moet jezelf eerst afvragen:

 

Mag ik het product hier wel verkopen?

Als er wat mis mee is, wie is dan aansprakelijk?

Kan iemand anders eenvoudig hetzelfde doen?

Ben ik ondernemer genoeg om zoiets te gaan doen?

enz.

 

Om maar meteen antwoord te geven op de eerste en belangrijkste vraag: Ik denk het niet. Simpel omdat de (Turkse?) etikettering niet mag. Tenzij je elk potje van een Nederlandse sticker gaat voorzien met alle wettelijk verplichte teksten. Je moet als importeur ook de veiligheid op voorhand kunnen aantonen. Hoe wil je dat gaan doen?

 

Begin eens met het doornemen van de eisen:

http://www.ncv-cosmetica.nl/nl/wet-en-regelgeving/onderdelen-wetgeving/

 

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

ga eerst maar eens uitzoeken waar je allemaal aan moet voldoen, Hans (en ook Happy) heeft je al een voorzetje gegeven... ;)

 

kijk gelijk alvast naar de europese wetgeving, je voert nu al op je 'website' medische claims die straks verboden zijn,

dus aan het huiswerk!

"zoek het maar uit"

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 147 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.