Ik wil een growshop beginnen op een industrieterreintje. Hier kan ik een gedeeltje van een loods huren die ingericht kan worden voor de verkoop als soort winkelt. In het begin wil ik alleen op bestelling spullen leveren aangezien er weinig startkapitaal is, maar op ten duur wil ik wel wat voorraad hebben staan.
Nu weet ik niet hoe ik dit moet aanpakken. Een goede vriend wil mij hiervoor een lening bieden voor de huur/borg en klein voorraad en inrichting.
Hoe kan ik dit het best aanpakken?
Moet ik als rechtsvorm een flex-BV kiezen (geen aansprakelijkheid)?
Hoe moet de lening (rond de €15000) op papier komen te staan?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
growflow
growflow
Beste ondernemers,
Ik wil een growshop beginnen op een industrieterreintje. Hier kan ik een gedeeltje van een loods huren die ingericht kan worden voor de verkoop als soort winkelt. In het begin wil ik alleen op bestelling spullen leveren aangezien er weinig startkapitaal is, maar op ten duur wil ik wel wat voorraad hebben staan.
Nu weet ik niet hoe ik dit moet aanpakken. Een goede vriend wil mij hiervoor een lening bieden voor de huur/borg en klein voorraad en inrichting.
Hoe kan ik dit het best aanpakken?
Moet ik als rechtsvorm een flex-BV kiezen (geen aansprakelijkheid)?
Hoe moet de lening (rond de €15000) op papier komen te staan?
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
24 antwoorden op deze vraag