ik ben aan het uitzoeken of het haalbaar zou zijn om een eigen winkel in speelgoed en hobbyspullen te beginnen
denk aan o.a. knipvellen/vilt/verf/ministeck/puzzels/spelletjes/playmobil etc.
ik wil dit doen op een locatie waar ongeveer 20.000 mensen per week langs komen. in een stad met 33500 huishoudens en best veel toeristen.
wat zou ongeveer de dag/week omzet kunnen zijn? hoeveel mensen komen er ook daadwerkelijk je winkel in en kopen wat?
de onkosten van huur en verzekeringen etc. zijn ongeveer €3100 in de maand. de kostprijs van inkoop is rond de 68% had ik begrepen. zou dit haalbaar zijn?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
ondernemer?
ondernemer?
ik ben aan het uitzoeken of het haalbaar zou zijn om een eigen winkel in speelgoed en hobbyspullen te beginnen
denk aan o.a. knipvellen/vilt/verf/ministeck/puzzels/spelletjes/playmobil etc.
ik wil dit doen op een locatie waar ongeveer 20.000 mensen per week langs komen. in een stad met 33500 huishoudens en best veel toeristen.
wat zou ongeveer de dag/week omzet kunnen zijn? hoeveel mensen komen er ook daadwerkelijk je winkel in en kopen wat?
de onkosten van huur en verzekeringen etc. zijn ongeveer €3100 in de maand. de kostprijs van inkoop is rond de 68% had ik begrepen. zou dit haalbaar zijn?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/44928-haalbaarheid-winkel-hobby-artikelen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
14 antwoorden op deze vraag