Tijdens het inmiddels al weer zeven jarig bestaan van mijn onderneming blijk ik het grootste gedeelte van mijn opdrachten te verkrijgen vanuit de consumenten markt. Leuke opdrachten maar vaak eenmalig omdat een consument niet dagelijks aanpassingen in de elektra nodig heeft. Het is daarbij vrij ad-hoc en op grotere werken na, die ik gelukkig ook heb, is de agenda op korte termijn wel gevuld, op lange termijn minder.
Al langere tijd weet ik dat ik meer te bieden heb, als waar een consument om vraagt, vandaar een nieuwe website en deels nieuwe bedrijfsvoering om ook het MKB te bedienen.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Domeinnaam geclaimd, mod edit: knip, teksten deels laten schrijven en deels zelf geschreven. De website is nu gehuurd tot eind december. Dan wordt er gewerkt aan een nieuwe website.
Uiteraard verdiept in de doelgroep en in de materie.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Het idee is om voor het MKB een partner te worden die meer is dan een elektricien die een storing verhelpt en dan weer verder gaat. Het meedenken met het verbeteren en onderhouden van een winkel, kantoor o.i.d., op deze manier meer continuteit te creeren en daarbij op langere termijn meer overzicht te creeren over de uit te voeren werkzaamheden.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
In tegenstelling tot andere elektriciens wil ik me specifiek gaan richten op onderhoud, inspectie en verdere verbeteringen aan de installatie. De nieuwbouw is vaak een prijzenslag, en is wederom ad-hoc.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Zijn de teksten uitdagend en wervend genoeg.
Zijn er andere verbeterpunten?
Het gaat hierbij om http://www.elektricien.pro/mod edit: zie verwijzing in profiel of handtekening, deze domeinnaam is niet langer in gebruik
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
RiVe
RiVe
Omschrijving van je concept:
Tijdens het inmiddels al weer zeven jarig bestaan van mijn onderneming blijk ik het grootste gedeelte van mijn opdrachten te verkrijgen vanuit de consumenten markt. Leuke opdrachten maar vaak eenmalig omdat een consument niet dagelijks aanpassingen in de elektra nodig heeft. Het is daarbij vrij ad-hoc en op grotere werken na, die ik gelukkig ook heb, is de agenda op korte termijn wel gevuld, op lange termijn minder.
Al langere tijd weet ik dat ik meer te bieden heb, als waar een consument om vraagt, vandaar een nieuwe website en deels nieuwe bedrijfsvoering om ook het MKB te bedienen.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Domeinnaam geclaimd, mod edit: knip, teksten deels laten schrijven en deels zelf geschreven. De website is nu gehuurd tot eind december. Dan wordt er gewerkt aan een nieuwe website.
Uiteraard verdiept in de doelgroep en in de materie.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Het idee is om voor het MKB een partner te worden die meer is dan een elektricien die een storing verhelpt en dan weer verder gaat. Het meedenken met het verbeteren en onderhouden van een winkel, kantoor o.i.d., op deze manier meer continuteit te creeren en daarbij op langere termijn meer overzicht te creeren over de uit te voeren werkzaamheden.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
In tegenstelling tot andere elektriciens wil ik me specifiek gaan richten op onderhoud, inspectie en verdere verbeteringen aan de installatie. De nieuwbouw is vaak een prijzenslag, en is wederom ad-hoc.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Zijn de teksten uitdagend en wervend genoeg.
Zijn er andere verbeterpunten?
Het gaat hierbij om http://www.elektricien.pro/ mod edit: zie verwijzing in profiel of handtekening, deze domeinnaam is niet langer in gebruik
Lees graag de reacties.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/46170-nieuwe-website-electricien-zakelijke-markt/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
21 antwoorden op deze vraag