Ik zou graag gebruik maken van jullie creatieve input!
Ik heb een viswinkel en om de consument te prikkelen hanteren we vaste week/weekendaanbiedingen. Ook regelmatig een Like en share actie op FB.
Met het huidige WK hebben we vanaf de eerste wedstrijd een vaste WK aanbieding gehad: 6 hollandse nieuwe voor € 10,-. Het wk viel goed samen met de komst van de eerste hollandse nieuwe dus met deze scherpe aanbieding hadden we een schot in de roos. (Simpel maar doeltreffend)
Nu ze de halve finale gaan spelen en hopelijk ook de finale zou ik graag een nieuwe aanbieding doen. Nu zullen jullie misschien zeggen: "je kent de branche en de mensen zelf het beste". Dit klopt maar ik ben meer geintresseerd in de opbouw van de actie zelf zeg maar!
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Andries
Andries
Ik zou graag gebruik maken van jullie creatieve input!
Ik heb een viswinkel en om de consument te prikkelen hanteren we vaste week/weekendaanbiedingen. Ook regelmatig een Like en share actie op FB.
Met het huidige WK hebben we vanaf de eerste wedstrijd een vaste WK aanbieding gehad: 6 hollandse nieuwe voor € 10,-. Het wk viel goed samen met de komst van de eerste hollandse nieuwe dus met deze scherpe aanbieding hadden we een schot in de roos. (Simpel maar doeltreffend)
Nu ze de halve finale gaan spelen en hopelijk ook de finale zou ik graag een nieuwe aanbieding doen. Nu zullen jullie misschien zeggen: "je kent de branche en de mensen zelf het beste". Dit klopt maar ik ben meer geintresseerd in de opbouw van de actie zelf zeg maar!
Wie heeft er een suggestie, ik ben erg benieuwd!
gr Andries
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/46432-wk-actie-verzinnen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag