• 0

Wat vinden jullie van mijn logo-ontwerpservice?

Omschrijving van je concept:

Llogo.nl is mijn eerste echte start-up waarin ik kwalitatieve logo's verkoop. Mijn team bestaat uit verschllende grafisch ontwerpers. Ik werk met een tevredenheidsgarantie: klanten hoeven alleen te betalen als ze tevreden zijn met het logo-design. Zelf doe ik de communicatie, de website en de klantenwerving. Dit zijn de ''unique selling points'' van mijn service:

 

Alleen betalen bij 100% tevredenheid

Meerdere concepten per logo-ontwerp

Onbeperkte aanpassingen

Hoge resolutie

Altijd antwoord binnen 24 uur

Volledige auteursrechten

Professioneel logo

Stabiele levertijd

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

-Website gemaakt

-Team opgezet

- Succesvol aan meerdere klanten logo's geleverd

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Rondom mijn prijsniveau zitten voornamelijk veel mensen die niet geheel netjes te werk gaan. Ik wil een logoservice oprichten voor voornamelijk start-ups die zowel betaalbaar als klantvriendelijk is.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Voornamelijk een sublieme prijs/kwaliteit verhouding en finetuning tot het logo perfect is. Zo is een van de logo's na 4 verbeteringen goedgekeurd door de klant die ontzettend tevreden is.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Spreekt de website jullie aan? Hebben jullie enig idee wat de beste manier is om klanten te werven of wat de beste plaats is om te adverteren?

 

 

Bij voorbaat dank!

 

 

Remember me

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

14 antwoorden op deze vraag

  • 0

Je begint met "Recent onderzoek toont aan ...". Dan zou een linkje naar dat onderzoek niet misstaan.

 

Van een ontwerper verwacht ik een bepaalde blik op design, kleuren en lettertypes. Zo'n tekst die tegen de gekozen achtergrond lastig leesbaar is snap ik dan niet. Net zoals het menu rechtsboven, dat met deze lettergrootte ook nauwelijks leesbaar is, zeker als ik met de muis op één van de keuzes ga staan (zie plaatje).

llogo.thumb.jpg.fee4e32d76db7252c0f908fb070edd52.jpg

Link naar reactie
  • 0

Ik heb een tijdje geleden een account op HL aangemaakt vanuit LLogo (mijn start-up), later realiseerde ik me dat het beter zou zijn een persoons-account aan te maken.

 

Toen ik vandaag reageerde op deze post had Google Chrome mij automatisch ingelogd op LLogo, waardoor ik dus met dat account reageerde.

 

Zou een mod mijn post kunnen verwijderen, en als het nodig is het gehele LLogo account?

 

Alvast bedankt!

Link naar reactie
  • 0

Je begint met "Recent onderzoek toont aan ...". Dan zou een linkje naar dat onderzoek niet misstaan.

 

Van een ontwerper verwacht ik een bepaalde blik op design, kleuren en lettertypes. Zo'n tekst die tegen de gekozen achtergrond lastig leesbaar is snap ik dan niet. Net zoals het menu rechtsboven, dat met deze lettergrootte ook nauwelijks leesbaar is, zeker als ik met de muis op één van de keuzes ga staan (zie plaatje).

 

Beste John,

 

Bedankt voor de uitgebreide feedback, het linkje is inderdaad een goed idee! Ik ben het met je eens dat het design op dit moment nog niet voldoet. De voornaamste reden hiervoor is dat ik zelf geen grafisch ontwerper ben, deze werkt al wel in mijn team. Om de start-up kosten te reduceren heb ik besloten eerst zelf een website in elkaar te knutselen, en na een aantal klanten de omzet in website-design e.d. te investeren.

 

Helaas krijg ik maar de helft van de homepage in beeld op mn telefoon (note2) ook als ik kantel en uitzoomen ook geen optie

 

Beste Frans,

 

Ik ben inderdaad bang dat mijn website ook op dit punt nog niet voldoet, hij is namelijk (nog) niet responsive.

 

 

Dit is een topic in de Wat Vind je Van Mijn...categorie; geen gratis reclamespotje. Je kan een backlink in je signatuur zetten via je profielpagina.

 

Welkom op HL. ;)

 

Beste TwaBla,

 

Inderdaad dacht ik dit aanvankelijk als een mooi reclamespotje te kunnen gebruiken, maar ik snap dat dit natuurlijk niet de bedoeling is, zou wat worden als iedereen dat deed. Bedankt voor het aanpassen van mijn post. Niet echt een goede intro op het forum dit hè?

 

Ik ben van plan een actief lid te worden op dit forum, met behulpzame posts, en inderdaad een kleine advertentie in mijn signatuur, is een .gif afbeelding ook toegestaan?

 

Vriendelijke groet,

David

Remember me

Link naar reactie
  • 0

Ik zou me niet profileren met "kwalitatieve logo's" - en waar zijn in vredesnaam de voorbeelden van gemaakt werk (behalve die ene) en wat zijn logo's van hoog in de markt geplaatste ontwerpstudio's (Lava, EdenSpiekermann, TotalIdentity) dan als dit "kwalitatief" is, a raison van 65 euro?

Je kunt je dan beter als een ram bam snel een logo'tje nodig voor weinig bedrijf neerzetten, dat doet het meer recht, mensen weten wat ze mogen verwachten en jij kan snel scoren.

Link naar reactie
  • 1

Ik word er niet enthousiast van. Als je die ene referentie Googlet, dan vind je... eh... niets. Ja, een auto-poetsmiddel. Komt op mij echt niet betrouwbaar over. En zoals je zelf al stelt is een logo erg belangrijk. Waarom zou je er dan 'maar' E 65,-- aan uitgeven? Met alle respect, maar voor zo'n bedrag kun je niets fatsoenlijks maken én er zelf nog iets aan over houden. Idee van Annedien is wel ok: rambam snel een logo! Overigens zou ik ook dan nog eerder voor een initiatief zoals http://www.brandsupply.nl kiezen (maar misschien zou je dat platform juist kunnen gebruiken). Succes!

Heeft u een briljant idee? Of wilt u uw organisatie versterken? Ik help u graag: http://www.vlemminxcompany.com

Link naar reactie
  • 0

'Voor een goed logo is het bijvoorbeeld nodig om rekening te houden met de gebruiksduur, promotiebeleid, assortimentsuitbreiding en licentiebeleid."

 

Die tekst komt natuurlijk uit een boek, toch? ;-)

 

Dit zegt mensen die een logo willen laten maken niet zo veel.

Weet je - er zijn zat mensen die snel en goedkoop een logo willen dat wel 'op maat' gemaakt is. Maar je moet dan wel je positionering aanpassen en een wat groter portfolio hebben om te laten zien. (Misschien kan je hier op Higherlevel wat mensen helpen? ;)

Jij bent ook jong en fris (toch? of zie je er zo jong uit op je foto?) en je wil graag ondernemen, wat erg leuk is.

Doordat jij wel persoonlijk contact biedt kan je concurreren met van die 'betaal 150 euro en dan krijg je 3 voorstellen', waar je als designer een wedstrijdje doet met andere designers.

Ik denk ook dat het tarief dat je in rekening brengt veel te laag is - je wil niet duur zijn, dat is begrijpelijk, maar het maakt het ook ongeloofwaardig, jij kan de mensen die voor je werken echt maar een hongerloontje bieden en je houdt er zelf ook niet zo veel aan over. Jij kan dat doen omdat je er waarschijnlijk niet van afhankelijk bent financieel, dus alles is meegenomen, maar dat impliceert ook dat je er wel eens niet zo serieus mee om zou kunnen gaan (met je opdrachten/klanten).

 

Als je echt graag wat zou willen bijsturen/aanscherpen bied ik je een Skype sessie aan, daar hoef ik geen geld voor dan.

Ik weet ook wel wat van die markt af dus ik kan je vast wel wat nuttige tips geven ;)

 

 

Link naar reactie
  • 0

Volgens mij is een logo maar een klein deel van het werk.

 

Persoonlijk heb ik veel gehad aan de gesprekken vooraf met de ontwerper van mijn logo. Over het waarom, het verhaal, de focus,...

 

Als is het maar om een goed antwoord te hebben als de mensen vragen: 'Wat doe je?'

www.evelo.be - Elektricien in regio Kortrijk - technical support for creative people.

Link naar reactie
  • 0

Blijven de ontwerpers in bedoeling anoniem? Kunnen klanten deze ontmoeten/bellen/direct mailen? Hoe wordt de opdracht gecommuniceerd?

 

Op de eigen teksten en verkoopargumenten valt e.e.a. af te dingen, het concept komt (nog) niet volwassen en weloverwogen over. Ik zou m'n kennis en ervaring eerst willen vergroten om een dergelijk concept te lanceren.

 

Tekstschrijfservice?

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Beste allemaal,

 

Ik ben erg dankbaar voor de kritische reacties op mijn nieuwe concept, mede door deze reacties is een aantal dingen duidelijk geworden;

 

Ten eerste zal ik moeten werken aan het opbouwen van een portfolio, dit kan ik inderdaad doen met het idee van Annedien (ram-bam, snel een logo'tje!).

 

Aanvankelijk dacht ik er goed aan te doen met een lage prijs te starten, om makkelijk een portfolio op te kunnen bouwen, echter realiseer ik me nu dat het lastig is om dan nog serieus genomen te worden.

 

De ontwerpers blijven in deze bedoeling onbekend, de communicatie gaat via mijn website (via mij).

 

 

Graag wil ik nog een keer benadrukken hoe ik waardeer dat op dit forum een kritische blik wordt geworpen op mijn nieuwe onderneming. Het is natuurlijk een stuk makkelijker om te horen (en reageren) hoe goed het allemaal is, maar dit is een stuk waardevoller en hier leer je veel meer van.

 

Ik stel voor de komende tijd aan de slag te gaan met het opbouwen van een portfolio, en zal daarna nog een evaluatie-ronde doen!

 

Vriendelijke groet,

David Olthaar

Remember me

Link naar reactie
  • 0

Dag David,

 

Allereerst succes met je onderneming! Ik heb je site even bekeken en ik ben wel een fan van html5 thema's die scrollen.

 

Opbouwende kritiek...Ik zou ervoor zorgen dat je eigen logo super strak is. In de bovenste balk kun je zien dat het logo of uitgerekt is of uitgeknipt is (wit randje) waardoor hij niet echt super strak is. Bij het logo van je referentie net zo. Dat zou mij namelijk als eerste opvallen indien ik daadwerkelijk een logo nodig ben.

 

Nog veel succes! en hopelijk kun je wat met de opbouwende kritiek!

 

Groeten,

Niels

Niels Vos | Online marketing &  Professionele websites voor ondernemers

Meer info: Niels Vos  of vertaalbureau

Link naar reactie
  • 0

Hallo David,

 

Graag wil ik je veel succes toewensen met het opstarten van je onderneming.

 

Er is al veel feedback gegeven. Wat ik me afvroeg is of dat LLogo zich alleen richt op logo ontwerp of dat er andere opdrachten worden gedaan als huisstijl, posters, flyers, etc.

 

Groet,

 

Joost

www.logowerkplaats.nl wil startende ondernemers in staat stellen om met een krachtig logo en een opvallend en mooie huisstijl een professionele start te maken met hun bedrijf. Dit tegen de beste prijs/kwaliteit verhouding. Jij bepaalt namelijk zelf de prijs.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 195 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.