Wegens groei zijn wij op dit moment aan het onderzoeken of het interessant is om zelf een pand aan te schaffen in plaats van maar te blijven huren. Wij zullen dit met eigen kapitaal doen (althans, dat is de insteek). Is er iemand op het forum die mij meer kan vertellen over alle bijkomende kosten?
Is er bijvoorbeeld een formule die een (ruime) indicatie geeft van de kosten per m2?
Alvast bedankt voor de reacties.
PS : Ik snap dat het makkelijker is om gelijk een makelaar in te schakelen etc, maar we zijn op dit moment echt nog aan het orienteren, en willen gewoon een ruwe indicatie om daar eventuele verdere plannen op te bouwen.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
kwsmit
kwsmit
Goedemorgen!
Wegens groei zijn wij op dit moment aan het onderzoeken of het interessant is om zelf een pand aan te schaffen in plaats van maar te blijven huren. Wij zullen dit met eigen kapitaal doen (althans, dat is de insteek). Is er iemand op het forum die mij meer kan vertellen over alle bijkomende kosten?
Is er bijvoorbeeld een formule die een (ruime) indicatie geeft van de kosten per m2?
Alvast bedankt voor de reacties.
PS : Ik snap dat het makkelijker is om gelijk een makelaar in te schakelen etc, maar we zijn op dit moment echt nog aan het orienteren, en willen gewoon een ruwe indicatie om daar eventuele verdere plannen op te bouwen.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/46983-formule-berekenen-kosten-eigen-bedrijfspand/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag