Er is net (terecht) een reclame post verdwenen over het aankopen van likes bij FB, Youtube, Instagram e.d.
Dat had toch een interessante discussie kunnen worden. Daarom nu mijn vraag:
Wat vinden jullie van deze manier van reclame maken door likes te kopen en wat is het uiteindelijke effect op de consument?
Ik persoonlijk heb om verschillende redenen geen account bij FB, Youtube, Instagram etc. Een van die redenen dat ik deze platforms niet gebruik is, dat de rankings van likes daar gemanipuleerd worden en daardoor volledig onbetrouwbaar zijn. Het effect van veel likes zal op den duur nihil zijn omdat ook de consument niet dom is en zich niet lang meer zal laten misleiden. En dan worden die gekochte likes toch relatief duur.
Groet
René
China Trade Consult
www.china-trade-consult.nl en www.china-trade-consult.de
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
ChinaTradeConsult
ChinaTradeConsult
Er is net (terecht) een reclame post verdwenen over het aankopen van likes bij FB, Youtube, Instagram e.d.
Dat had toch een interessante discussie kunnen worden. Daarom nu mijn vraag:
Wat vinden jullie van deze manier van reclame maken door likes te kopen en wat is het uiteindelijke effect op de consument?
Ik persoonlijk heb om verschillende redenen geen account bij FB, Youtube, Instagram etc. Een van die redenen dat ik deze platforms niet gebruik is, dat de rankings van likes daar gemanipuleerd worden en daardoor volledig onbetrouwbaar zijn. Het effect van veel likes zal op den duur nihil zijn omdat ook de consument niet dom is en zich niet lang meer zal laten misleiden. En dan worden die gekochte likes toch relatief duur.
Groet
René
China Trade Consult
www.china-trade-consult.nl en www.china-trade-consult.de
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/46988-likes-bij-fb-en-andere-sociale-platforms-kopen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag