Ga naar inhoud

Weer een ondernemerstest

Geplaatst:

perry

Inhakend op de thread managers in 10 zinnen of zo.

Leuker is het om na te gaan of je wel ondernemer bent.

Ik vond deze test wel leuk: http://www.alkmaarnet.nl/oq/

Scoorde 175. Ook niet echt hoog, maar krijg ook regelmatig naar mijn hoofd geslingerd dat ik geen ondernemer ben. Terwijl ik het al 13 jaar ben:-)

Wat scoren jullie?

Wie weet een betere test?

Perry

Featured Replies

Geplaatst:

Cruisebabe

Jammer dat de Pioniertest van Technopartner niet werkt (bij mij).

Bij mij ook niet. :-\ Voor de andere test had ik 161 ...denk wel dat het bij me past "bescheiden" :P

If at first you don't succeed try again

Geplaatst:

Bart Roorda

145 ;-)

Loondienst werknemer..

En nu nogmaals met de 'goede' antwoorden erbij... ;)

Geplaatst:

MarvinW

de eerst vraag bleek een punten trekker te zijn. Ik had eerst 160 daarna toen ik het bovenste hokje aanvinkte kwam ik uit op 168 8)

Geplaatst:

MarvinW

206 punten :o heb ik gehaald schijnbaar scoorde ik veel omdat ik nog nooit ontslagen ben voor m'n bijbaantjes haha.

Ik ben een sucsesvolle zakenman. Ik ben ook goed georganiseerd daar scoor je ook natuurlijk mee.

Geplaatst:

MarvinW

Na een paar dagen overnieuw gedaan.

206 punten :o heb ik gehaald schijnbaar scoorde ik veel omdat ik nog nooit ontslagen ben voor m'n bijbaantjes haha.

Ik ben een sucsesvolle zakenman. Ik ben ook goed georganiseerd daar scoor je ook natuurlijk mee.

Geplaatst:

Annedien Hoen

Tsja, ik scoor "Goede zakenman". Weet ik dat ook weer :-X

(191 punten)

Hebben wij ondernemers ook weer eens een testje ;).

Ben trouwens blij dat ik niet in Bill Gates z'n league terechtgekomen ben, yuk ;D Er zijn toch leukere succesvolle ondernemers te bedenken?

Geplaatst:

Merkava

Deze test is ook wel aardig:

ondernemerstest

Ik kom eruit als vierkant ???

Geplaatst:

Edo van Santen

ha! een ondernemer! zie bijgaand plaatje

overigens is dit dezelfde test als Perry aanbiedt. 8)

baak.png.aba7c2f8096dbaf89c069f6ca346847a.png

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Wijze oude man |Mentor | Pitcholoog (c)

Geplaatst:

Annedien Hoen

Geinig :)

Ik ben een vliegertje? ???

(denker/deler)

gfx.png.0cc610ee779982b36eae164157de3738.png

Geplaatst:

Ilja van Roon

Ik scoorde tussen de 36 en 42 punten en volgens de tabel ben ik dan een "latente zeurkous met de irritante neiging in anderen steeds fouten te zien". Of hadden we het niet over de persoonlijkheidstest uit de laatste Marie Claire?

Download: Capture. Deliver. Excel. to learn about the principles, strategies and processes of business writing.

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.