Inmiddels kan je geen krant openslaan of er wordt gesproken over "fout kleding" uit fabrieken waar veelal kinderen werken. Merken moeten, terecht, veel doen om aan te tonen dat ze goede zaken doen.
Ik sta op het punt meubels te halen uit Indonesie en China.
bestaat er ook een "gedragscode" meubelen? Ik kan er niet veel over vinden. Niet op dit forum, niet daarbuiten.
Zijn er zaken, naast copyright, waar ik wel rekening mee dien te houden?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
MPNL
MPNL
Inmiddels kan je geen krant openslaan of er wordt gesproken over "fout kleding" uit fabrieken waar veelal kinderen werken. Merken moeten, terecht, veel doen om aan te tonen dat ze goede zaken doen.
Ik sta op het punt meubels te halen uit Indonesie en China.
bestaat er ook een "gedragscode" meubelen? Ik kan er niet veel over vinden. Niet op dit forum, niet daarbuiten.
Zijn er zaken, naast copyright, waar ik wel rekening mee dien te houden?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/47611-foute-kleding-maar-zijn-er-ook-foute-meubels-en-dus-regels/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
11 antwoorden op deze vraag