Al enige dagen ben ik op zoek naar software voor een forum waarbij ik de volgende mogelijkheden heb:
- Aanmaken van gebruikers
- Gebruikers toegang geven tot bepaalde topics. Overige topics (of categorieën) moeten voor een bepaalde gebruiker onzichtbaar gemaakt kunnen worden. Dus niet per rol, maar per gebruiker.
- Mogelijkheid tot het plaatsen van afbeelding
Ik heb veel rond gegoogeld maar krijg dit niet gevonden. Ik heb de volgende forum software uitgeprobeerd maar krijg de genoemde functies niet werkend/gevonden:
- phpBB
- vanilla forum
Weet iemand andere software die tegemoet komen aan mijn mensen, mag ook betaalde software zijn.
Hartelijk dank voor het meedenken.
www.logowerkplaats.nl wil startende ondernemers in staat stellen om met een krachtig logo en een opvallend en mooie huisstijl een professionele start te maken met hun bedrijf. Dit tegen de beste prijs/kwaliteit verhouding. Jij bepaalt namelijk zelf de prijs.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Logowerkplaats
Logowerkplaats
Beste lezer,
Al enige dagen ben ik op zoek naar software voor een forum waarbij ik de volgende mogelijkheden heb:
- Aanmaken van gebruikers
- Gebruikers toegang geven tot bepaalde topics. Overige topics (of categorieën) moeten voor een bepaalde gebruiker onzichtbaar gemaakt kunnen worden. Dus niet per rol, maar per gebruiker.
- Mogelijkheid tot het plaatsen van afbeelding
Ik heb veel rond gegoogeld maar krijg dit niet gevonden. Ik heb de volgende forum software uitgeprobeerd maar krijg de genoemde functies niet werkend/gevonden:
- phpBB
- vanilla forum
Weet iemand andere software die tegemoet komen aan mijn mensen, mag ook betaalde software zijn.
Hartelijk dank voor het meedenken.
www.logowerkplaats.nl wil startende ondernemers in staat stellen om met een krachtig logo en een opvallend en mooie huisstijl een professionele start te maken met hun bedrijf. Dit tegen de beste prijs/kwaliteit verhouding. Jij bepaalt namelijk zelf de prijs.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/47676-software-voor-forum/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
16 antwoorden op deze vraag