• 0

Werkgevers Arbeidsmarkt 2014 - Marketing

Innovatief idee....voor Werkgevers in Nederland en of Buitenland!

 

Wie kan mij adviseren?

 

Mijn product is opgericht voor werkgevers en hun werving- en selectiesysteem, netwerk en klanten.

Werkgevers gaan tijdens hun werving- en selectieprocedure, werven naar nieuwe werknemers via een innovatieve, efficiënte en kostenbesparende werkwijze. Werkgevers in Nederland en Buitenland gaan samenwerken. Het vergroot direct hun Netwerk en bereik richting alle klanten.

Hierbij bieden zij ook het MKB en ZZP'ers de mogelijkheid zich in te schrijven op projecten klein- en groot.

 

Efficiënt en Innovatief Werving- en selectiesysteem anno 2014:

Werkzoekenden, niet werkzoekenden, Allochtonen, Studenten en Stagiaires, Vrijwilliger, Gehandicapten van niet opgeleiden tot hoog opgeleiden ontmoeten hun werkgevers. De werkgever ontmoet duurzaam personeel via een aangepast en nieuwe methode waardoor zij meer van de sollicitant weten na een 1e sollicitatie, wat een huidige werkgever op dit moment pas na 1 jaar dienstverband weet van hun nieuwe werknemer.

 

Lastig om niet alle details te kunnen noteren, maar als je hier net zo enthousiast over bent geworden als ik en je wenst dat dit morgen al in de praktijk zou zijn....wat moet je dan?

Na drie jaar onderzoek, is mijn product klaar om op de markt te brengen. Met de daarin bewezen succesformules. Wat is jullie advies? Wat moet ik doen....

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

15 antwoorden op deze vraag

  • 0

Goedenavond Prewerk,

 

welkom op ondernemersforum Higherlevel. Jeroen, typisch een geval van moderatorblindheid, want ik snap het ook niet direct. ;)

 

Misschien is het handig om dit concept voor te leggen in ons Wat vinden jullie van mijn... forumonderdeel, of om iets te lezen over ondernemingsplannen en pitchen.

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0
Na drie jaar onderzoek, is mijn product klaar om op de markt te brengen. Met de daarin bewezen succesformules. Wat is jullie advies? Wat moet ik doen....

 

Als je er zelf van overtuigd ben zou ik er gewoon voor gaan :) En als de pecunia ontbreken zal je met enthousiasme en een goed plan vast een investeerder kunnen interesseren. ;)

 

lukt dat niet dan gewoon klein beginnen, zuinig wezen en schouders er onder zetten.

Link naar reactie
  • 0

De werkgever ontmoet duurzaam personeel via een aangepast en nieuwe methode waardoor zij meer van de sollicitant weten na een 1e sollicitatie, wat een huidige werkgever op dit moment pas na 1 jaar dienstverband weet van hun nieuwe werknemer.

Ben wel benieuwd naar die methode dan...

That awkward moment when your sarcasm is so advanced people actually think you're stupid

Link naar reactie
  • 0

Mijn vraag: Wat kan ik doen met mijn innovatieve product en hoe breng ik dit het beste op de markt? Of voor welke organisatie kan dit interessant zijn? Of is het haalbaar om dit zelf op te zetten?

Zelf denk ik namelijk aan een ondernemers organisatie of het UWV/Werkbedrijf, maar ben ik dan mijn product kwijt? Daarom mijn vraag aan jullie....

Link naar reactie
  • 0

En mijn antwoord op je vraag, wat vind je van mijn.....? Tijdens mijn drie jaar onderzoek weet ik dat directeurs, managers, bedrijfsleiders en werknemers, P & O medewerker net zo enthousiast zijn over dit product als ik. Daarbij wensen zij allen dat ik het al in de praktijk had gebracht, maar hoe en wat is wijs?

Link naar reactie
  • 0

Ik kan er echt geen chocolade van maken als ik eerlijk ben. Wat is nou je 'product'?

En je zegt 3 jaar (!) onderzoek gedaan te hebben...wat heb je dan onderzocht als je nu zelf nog steeds niet weet wat je er mee moet doen en voor wie het interessant is?

That awkward moment when your sarcasm is so advanced people actually think you're stupid

Link naar reactie
  • 0

Ik denk niet dat je dit een product noemt, maar een methode.

(of ik snap er niets van, dat kan ook)

 

Als je deze methode gereed wil maken voor gebruik door alle partijen die je noemt (bijna iedereen die met 'de arbeidsmarkt' te maken heeft, zowel aan de kant van werkgever als werknemer - internationaal en nationaal - in de ruimste zin van het woord begrijp ik), dan kan het internet een belangrijke rol spelen.

Een applicatie (laten) maken dus, zou ik zeggen.

Link naar reactie
  • 0

 

Werkgevers gaan tijdens hun werving- en selectieprocedure, werven naar nieuwe werknemers via een innovatieve, efficiënte en kostenbesparende werkwijze. Werkgevers in Nederland en Buitenland gaan samenwerken. Het vergroot direct hun Netwerk en bereik richting alle klanten.

Hierbij bieden zij ook het MKB en ZZP'ers de mogelijkheid zich in te schrijven op projecten klein- en groot.

 

Efficiënt en Innovatief Werving- en selectiesysteem anno 2014:

Werkzoekenden, niet werkzoekenden, Allochtonen, Studenten en Stagiaires, Vrijwilliger, Gehandicapten van niet opgeleiden tot hoog opgeleiden ontmoeten hun werkgevers. De werkgever ontmoet duurzaam personeel via een aangepast en nieuwe methode waardoor zij meer van de sollicitant weten na een 1e sollicitatie, wat een huidige werkgever op dit moment pas na 1 jaar dienstverband weet van hun nieuwe werknemer.

 

 

Lijkt me erg groot en veelomvattend, misschien wel te mooi om waar te zijn. ;)

 

Maar is het echt dit en werkt het ook, dan zou ik dagelijks reclamespots uitzenden op radio en TV, het zou wel eens zo kunnen zijn dat het bedrijfsleven hierop zit te wachten, maak het ook vooral bekend op Linkedin en FB.

 

Verander wel het jaar in in 2015, 2014 is bijna voorbij.

Link naar reactie
  • 0

Lijkt me erg groot en veelomvattend, misschien wel te mooi om waar te zijn.

 

Maar is het echt dit en werkt het ook, dan zou ik dagelijks reclamespots uitzenden op radio en TV, het zou wel eens zo kunnen zijn dat het bedrijfsleven hierop zit te wachten, maak het ook vooral bekend op Linkedin en FB.

 

Bedankt voor je leuke reactie!

Een site voor werkgevers, denk aan de grote van van de site UWV/Werkbedrijf/Vacaturekrant. Hierbij is het mijn doel om de huidige manier van werven- en selecteren (vanaf 1910) aan te passen naar de tijd waarin wij nu leven en werken.

Immers scheelt het de werkgever enorm veel tijd en geld en daarin heb ik een extra tool verwerkt die kengetallen overhandigd aan het UWV per sollicitant, waardoor het UWV nauwkeurig hun cliënten kunnen volgen en daardoor beter begeleiden en beoordelen, transparant. In dit systeem zit een aangepaste/nieuwe sollicitatie methode of werkwijze verwerkt. Die ik hier niet verder kan toelichten aangezien dat dat kracht van mijn systeem is.

Uiteraard heb ik allang bedacht waar en hoe, maar ben ik nieuwsgierig naar jullie reacties om te kunnen ontdekken of ik de juiste keuze ga maken. Dat doe je maar 1 keer. Ik vraag dus niet jullie advies om mijn systeem te beoordelen (na die 3 jaar weet ik dat dit een goed systeem is), maar wel of er een organisatie/bedrijf geïnteresseerd is om dit project samen op te pakken? Of inderdaad zelf in de praktijk brengen is ook een optie. Dus heb ik 2 keuzes, samen of zelfstandig..

Lijkt te mooi om waar te zijn..en toch is het realiseerbaar en niet te veel omvattend. Het is juist simpel, eenvoudig, efficiënt, effectief kortom een nieuw innovatief (product) systeem. En klaar om het in de praktijk te brengen.....

Link naar reactie
  • 0

Maar je blijft gewoon uitblinken in vaagheden...

 

Bestaat de site al?

Zo niet, dan deze (laten) maken (is stap één) zou ik zeggen.

 

Bestaat ie al?

Zo ja, dan deze met potentiele geïnteresseerden bespreken.

 

Hoe kan iemand op een forum als HL jou vertellen of organisaties/bedrijven geïnteresseerd zijn in iets dat wij niet eens weten of het alleen in jouw hoofd zit of niet?

 

Dus je hebt een systeem bedacht dat je verder niet kan toelichten. En nu wil je weten of wij op HL denken dat je dit samen met iemand of zelf moet gaan implementeren...

Ik zou het niet weten eerlijk gezegd.

Link naar reactie
  • 0

Bestaat de site al? > Nee, de site bestaat nog niet, alle stappen zijn gevolgd dmv een ondernemersplan en marktonderzoeken in die drie jaar.

.

Zo niet, dan deze (laten) maken (is stap één) zou ik zeggen. > Dat is mijn vraag aan jullie, zelf op de markt brengen of samen met een organisatie die reeds een groot netwerk heeft met werkgevers...?

 

Hoe kan iemand op een forum als HL jou vertellen of organisaties/bedrijven geïnteresseerd zijn in iets dat wij niet eens weten of het alleen in jouw hoofd zit of niet? > Alles staat op papier en is gereed om het systeem te laten ontwikkelen. Mogelijk is mijn systeem een aanvulling voor een huidig en bestaand website van een organisatie of start ik het zelf. Vaagheden, tja het is net zoals je het wilt lezen... Ik hoopte dat iemand mij van goede adviezen kon voorzien, blijkbaar heb ik het mis. Toch bedankt voor jullie aandacht.

Link naar reactie
  • 0

Ik hoopte dat iemand mij van goede adviezen kon voorzien, blijkbaar heb ik het mis.

 

Ik wil best kijken wat ik denk dat je met jouw idee moet doen, maar dan moet je mij wel vertellen wat je idee is.

Stuur mij maar een mail (of bel) en vertel wat je in gedachten hebt, want ik kan uiteraard niets nuttigs zeggen over iets mij totaal onbekends. Of zet het allemaal gewoon hier op HL, dat kan ook.

 

Link naar reactie
  • 0

Tijdens mijn drie jaar onderzoek weet ik dat directeurs, managers, bedrijfsleiders en werknemers, P & O medewerker net zo enthousiast zijn over dit product als ik. Daarbij wensen zij allen dat ik het al in de praktijk had gebracht, maar hoe en wat is wijs?

Ik begrijp dat je je idee hier niet wilt toelichten, omdat je bang bent dat er iemand mee aan de haal gaat. Maar je hebt dus drie jaar lang aan directeuren, managers, bedrijfsleiders, werknemers en P&O medewerkers je concept verteld. En die zijn er tot nu toe niet mee aan de haal gegaan. Kun je dan een paar van diezelfde mensen, die inmiddels je concept dus toch al kennen, niet om advies vragen?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 122 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.