Ik zou graag terug willen keren vanuit de BV naar een VOF.
Momenteel hebben we een werk BV en holding BV constructie.
De winst na aftrek van de salarissen zijn minder dan 100.000 euro. Daarbij wil ik af van de 2 verplichte DGA salarissen. En ik wil een eenvoudigere administratie die ik zelf kan doen (nu kan ik dat niet i.v.m. loonadministratie).
Ik heb gelezen dat een ruisende terugkeer het beste gedaan kan worden voor 1 januari. Als dat zo is, heb ik ineens haast hierbij.
Wie kan mij het beste hierin begeleiden (boekhouder, administratiekantoor, accountant)? Want die zal ik dan morgen moeten gaan bellen.
Ik weet niet of ons huidige boekhouder dit moet doen aangezien die straks misschien geen klant meer aan ons heeft.
Heeft u een idee voor een webapplicatie of heeft u het idee dat sommige processen binnen uw bedrijf sneller en efficiënter kunnen?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Marcel Vermeer
Marcel Vermeer
Goedenavond,
Ik zou graag terug willen keren vanuit de BV naar een VOF.
Momenteel hebben we een werk BV en holding BV constructie.
De winst na aftrek van de salarissen zijn minder dan 100.000 euro. Daarbij wil ik af van de 2 verplichte DGA salarissen. En ik wil een eenvoudigere administratie die ik zelf kan doen (nu kan ik dat niet i.v.m. loonadministratie).
Ik heb gelezen dat een ruisende terugkeer het beste gedaan kan worden voor 1 januari. Als dat zo is, heb ik ineens haast hierbij.
Wie kan mij het beste hierin begeleiden (boekhouder, administratiekantoor, accountant)? Want die zal ik dan morgen moeten gaan bellen.
Ik weet niet of ons huidige boekhouder dit moet doen aangezien die straks misschien geen klant meer aan ons heeft.
Heeft u een idee voor een webapplicatie of heeft u het idee dat sommige processen binnen uw bedrijf sneller en efficiënter kunnen?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/48053-terugkeren-uit-de-bv-naar-een-vof/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag