• 0

verkoop techniek

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

Heel interessante vraag. Als je een "zichtwinkel" bedoelt waar mensen de goederen die alleen op Internet te koop zijn zelf kunnen bekijken en eventueel uitproberen/passen en afrekenen waarna ze (gratis) worden bezorgd, lijkt me dat helemaal geen vreemde gedachte. Affiliate in brick dus of de Kijkshop 3.0. :)

Het magazijn wordt overbodig of kan verkoopruimte worden.

 

De beste verkoop techniek is mail gevolgd door een telefoongesprek lijkt me. Niet alle goederen zullen zich er voor lenen. Aan welke dingen denk je zelf?

Succes zal grotendeels afhangen van de juiste selectie.

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

Shop in shop kan zeer succesvol zijn (of niet) maar dan zie ik de link met webshops niet.

 

Persoonlijk dacht ik eerder aan een verkoopruimte waar je met vrienden of vriendinnen binnen gaat om de producten die niet algemeen verkrijgbaar zijn en die populaire bloggers aanbevelen te zien en te kopen. Uiteraard moeten dat heel speciale producten zijn.

 

Daaraan koppel je een uiteraard een zeer eenvoudig en snel koopproces, bijvoorbeeld QR code scannen. Daarna thuis nog even kijken om daarna te betalen als Paypal of iDeal. Zaken worden daarna thuis bezorgd waarna je er zelf over kan bloggen, Facebooken of twitteren. Ik fantaseer maar even door. ;)

 

Uiteraard kan dat ook heel goed in een pop-up store die rondgaat in het land.

 

Hopelijk komt Irene nog terug om haar licht er op te laten schijnen.

Link naar reactie
  • 0

Zie ook dit draadje.

 

Iets met een introductieaanbod, vrijblijvendheid, exclusiviteit qua branche/merken en geautomatiseerde omzetrapportage per winkeldag?

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 85 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.