Sprout nieuw blad voor ondernemers

Aanbevolen berichten

 

 

Mijn idee gaat uit naar een samenwerking tussen HL leden, om allerlei lui over te halen vragen en discussie mogelijkheid aan te bieden op hun site, die doorverwijzen naar HL voor de afhandeling.

 

Ik heb daarvoor twee vragen:

 

- wie gaan we overtuigen om HL aan te bieden via hun site (graag suggesties)

 

- en hoe gaan we ze overtuigen. (wie heeft er relaties op het juiste niveau.(graag connecties)

 

New Venture ligt nu even stil, maar daar ga ik volgens seizoen flink inhangen.

 

 

Heeft iemand goede connecties met bovenstaande organisaties?

 

Lets kick some ass ;D

 

Groeten,

Nils

 

 

2005 ? :P ;D

 

Om trouwens nog even terugtekomen op vooruitlopen.

Vrijdag zit ik toevallig met de organisator van de startersdag (november pas) KvK rivierenland, heb al aangekondigd een balletje over HL op te willen gooien.

Link naar reactie

 

 

Mijn idee gaat uit naar een samenwerking tussen HL leden, om allerlei lui over te halen vragen en discussie mogelijkheid aan te bieden op hun site, die doorverwijzen naar HL voor de afhandeling.

 

Ik heb daarvoor twee vragen:

 

- wie gaan we overtuigen om HL aan te bieden via hun site (graag suggesties)

 

- en hoe gaan we ze overtuigen. (wie heeft er relaties op het juiste niveau.(graag connecties)

 

New Venture ligt nu even stil, maar daar ga ik volgens seizoen flink inhangen.

 

 

Heeft iemand goede connecties met bovenstaande organisaties?

 

Lets kick some ass ;D

 

Groeten,

Nils

 

 

2005 ? :P ;D

 

Om trouwens nog even terugtekomen op vooruitlopen.

Vrijdag zit ik toevallig met de organisator van de startersdag (november pas) KvK rivierenland, heb al aangekondigd een balletje over HL op te willen gooien.

 

Ja, de geschiedenis herhaald zichzelf :P Ik was het helemaal vergeten.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Interessante discussie over de samenwerking tussen Sprout en HL. Om eventuele angsten weg te nemen: Bij Sprout hanteren we de journalistieke principes: De kans is zeker aanwezig dat we op HL onderwerpen en kwesties tegenkomen waar we over willen schrijven, maar de betrokkenen zullen we daarbij dan ook zeker betrekken; je hoeft niet bang te zijn dat complete postings/columns/commentaren worden overgenomen zonder overleg vooraf.

 

En andersom hopen we natuurlijk ook veel content te brengen waar de HL-gebruikers weer veel aan hebben!

 

Vanaf morgen wordt-ie verspreid!

 

Met groet,

Rob Roelofs

Eindredacteur Sprout

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Rob ... thanks voor het ontzenuwen ... en welkom in het forum !

 

Wat lache zo'n draad uit de oude doos. Wat waren we lief voor elkaar

Dat zijn we toch nog steeds ... alleen wat serieuzer ;)

 

En we blijven op veldtocht .... ik wil de communicatiebanden versterken (meer tweerichtingsverkeer) .... als prioriteit neem ik allen die het forum in hun eigen jasje hebben (Zibb, NewVenture, LiveWire, EIM).

Ik ben nu gespreksdata aan het plannen ... to be continued ... ik houd jullie op de hoogte.

 

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Leuk topic. Ik was helemaal niet op de hoogte dat higherlevel ook binnen andere sites te zien was.

 

Ik denk dat het een identiteitskwestie is als mensen er problemen mee hebben. Je bent toch een beetje HL-er, en niet een Sprouter.

 

Zelf vind ik het strategisch erg goed en zie ik alleen maar kansen voor alle partijen.

 

Ik ben benieuwd naar het blad. Ik heb net dezaak afgezegd, waardeloos in mijn opinie. Misschien hoor ik niet tot de doelgroep, maar het is ook nog eens één grote reclamefolder.

Link naar reactie

overigens zit er een vertraging en/of moderator aan de kant van sprout tussen.

 

Da's vragen om problemen. Ik kan me niet voorstellen dat ze daar werkelijk de inhoud willen aanpassen. Er gelden regels hier, er wordt al gemodereerd, dus een extra vertaalslag leidt er uiteindelijk toe dat daar een andere versie van dit forum zouden gaan plaatsen. Dat hebben de lezers zo door.

 

Het is overigens wel logisch dat ze een lijst met HigherLevel HighLights maken die door hun redactie wordt opgesteld, linkend naar the real thing.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Persoonlijk vind ik het wat mager! Wat vinden jullie?

Wat bedoel je met "mager".

 

overigens zit er een vertraging en/of moderator aan de kant van sprout tussen. het is grappig om te zien welke berichten ook op sprout verschijnen.

Nop ... de informatie komt uit dezelfde database. Berichten die op welke partner site dan ook beproken worden generen zich automatisch in dezelfdfe database. Maakt dus niet uit in welke forum je zit.

 

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Het lijkt mij een juppie-blad, ik heb 'm vandaag binnen.

'k wor der wat missuluk van.

 

Niet echt toonbeeld van een actieve hardwerkende ondernemer met kennis van zaken look, maar kan aan mij liggen....

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 78 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.