• 0

Hoe kom ik aan een investeerder die zich aan hun afspraken houden??

Hi,

 

Ik heb een meer dan 2 maanden geleden een aantal investeerders een businessplan toegestuurd. Zij hebben op hun beurt mij beloofd om binnen hooguit 2 weken hierop terug te komen.

 

Tot op heden niets van ze gehoord.

 

Hoe zorg je ervoor dat investeerders je wel antwoorden?

 

Ik bedoel het is een simpel investeringsverzoek. De opportunity is overzichtelijk. Het is een behoefte die ingevuld wordt in een groeimarkt en een nog steeds groeiende community......

 

Tips anyone?

 

Groeten,

 

Edgar

 

 

met een ondernemende groet,

 

edgar neo

 

e: edgarneo@gmail.com

t: +31 (0)84-003 08 63

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

23 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hi Edgar,

je bevind je nu op een forum met hele goede mensen. er is hier geen noodzaak om wantrouwig of teleurgesteld te zijn.

 

als je wilt, stuur je plan maar per pm of naar mijn email, dan kijk ik wat ik er mee kan en of ik je verder kan helpen.

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie
  • 0

Hi Edgar,

je bevind je nu op een forum met hele goede mensen. er is hier geen noodzaak om wantrouwig of teleurgesteld te zijn.

 

als je wilt, stuur je plan maar per pm of naar mijn email, dan kijk ik wat ik er mee kan en of ik je verder kan helpen.

 

Dankjwel! Wel heel erg snel gereageerd hoor :D !

Ok zal ik doen :)

met een ondernemende groet,

 

edgar neo

 

e: edgarneo@gmail.com

t: +31 (0)84-003 08 63

Link naar reactie
  • 0

Ik heb een meer dan 2 maanden geleden een aantal investeerders een businessplan toegestuurd. Zij hebben op hun beurt mij beloofd om binnen hooguit 2 weken hierop terug te komen.

 

Tot op heden niets van ze gehoord. Hoe zorg je ervoor dat investeerders je wel antwoorden?

Tips anyone?

 

Edgar, ik heb nog niets van je ontvangen, ik dacht dat je zo'n haast had?

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie
  • 0

Ik beken schuld ::)

 

Het is een behoorlijk ambitieus plan. Heb dus gewoon de telefoon gepakt zoals al als tip gegeven werd.

 

Mar vanwege ontwikkelingen binnen de Lotsov Foundation en met de Lotsov Foundation verzuimt daar hier verder verslag van te doen.....

 

Businessplan/idee/concept is overgedragen aan een collega ondernemer en die is er hard mee bezig.

 

Als het goed is daarover binnenkort meer @ www.gamecapital.nl

 

 

met een ondernemende groet,

 

edgar neo

 

e: edgarneo@gmail.com

t: +31 (0)84-003 08 63

Link naar reactie
  • 0

Hi,

Hoe zorg je ervoor dat investeerders je wel antwoorden?

Tips anyone?

 

Heey Ventura Capital Coach, kan ik mijn plan ook even door je laten bekijken en wat feedback krijgen..? als het niet teveel moeite is.

 

Beste Benjamin,

1. dit soot zaken regel je niet publiek, maar via een pm, email of telefoon.

2. als je iets wilt, zal je een iets serieusere toon moeten hanteren.

3. ik wil je plan pas zien als jij denkt dat het 100% klaar is, ik ben er niet voor "huiswerkbegeleiding".

 

succes!

 

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie
  • 0

Wat een grappig draadje dit.

 

Ondernemer klaagt over investeerders die hun woord niet houden en houd vervolgens zijn woord niet.... richting VCC. Uitleg is change of plans!

 

Wel beste ondernemer, als jij zo makkelijk je plannen mag veranderen, waarom mag iemand anders dat niet dan?

 

Vervolgens heeft er nog wel iemand een plan ter beoordeling en antwoord VCC dat hij niet doet aan huiswerk begeleiding.

 

Wel, ik ga nu op vakantie, met een grote grijns op mijn gezicht ;D ;D ;D

 

Henk

Link naar reactie
  • 0

Beste Henk,

 

Wat is je punt nu?

 

Ik heb ter lering ende vermaak de draad afgemaakt. Ik vind dat als je een draadje start deze ook af moet maken.

 

Hierbij gedaan. Ik ben er klaar mee.

Ga mijn huiswerk met Lotsov doen. OK?

 

Prettige vakantie

met een ondernemende groet,

 

edgar neo

 

e: edgarneo@gmail.com

t: +31 (0)84-003 08 63

Link naar reactie
  • 0

Geachte dames en heren,

 

Ik ben een jonge ondernemer in spé en denk dat ik alle hulp van de wereld wel kan gebruiken. Ik heb een leuk concept uitgewerkt en ben al halverwege mijn ondernemingsplan. Ik zit nu alleen met een probleem.

 

Ik ben heel enthousiast van start gegaan toen ik een VC had gevonden. Het was iemand in mijn vriendenkring die mij een serieus bod had gedaan. Ik begon met het uitwerken van mijn OP en heb zelf mijn marketing verricht.

 

::)

 

Nu bleek dat mijn VC "spoorloos"en dan bedoel ik ook echt SPOORLOOS verdwenen is waardoor ik in een diep dal terecht kwam.

Nu is mijn vraag aan u allen. Hoe kom ik aan een nieuwe VC, en waar kan ik hulp vinden ...???

 

Bij voorbaat dank.

 

Jimmy Manjeet

 

 

Link naar reactie
  • 0

Welkom op Higherlevel Jimmy,

 

Zorg dat jij jouw plannen duidelijk op papier hebt uitgewerkt, zonder een uitgewerkt plan zul je weinig tot geen VC's kunnen overtuigen. Ga daar eerst mee aan de slag.

Verder heeft Ties een aantal columns geschreven over het aan trekken van vreemd vermogen, je vind ze onder het menu extra.

Daarnaast zijn er hier een aantal mensen op het forum actief op het gebied van matching van kapitaal en ondernemer. Dus als je vragen hebt, snuffel even rond met de zoekfunctie, kom je er niet uit, stel de vraag op het forum.

 

Op 19 januari is er een nieuwjaarsborrel bij de NeBiB, daar kun je quasi nonchalent als HL'er binnenlopen en beginnen met informatie slurpen en netwerken.

Er ook wel eens een stapeltje gidsen "startkapitaal" klaarliggen na afloop van deze bijeenkomst, zeker de moeite van het lezen waard als je op zoek bent naar kapitaal.

Link naar reactie
  • 0

Nu bleek dat mijn VC "spoorloos"en dan bedoel ik ook echt SPOORLOOS verdwenen is

 

Jimmy, ik neem aan dat je een "informal investor" zoekt en niet een VC? Een VC beheert een fonds en investeert typisch een miljoen of meer, en in ons land nooit in een starter. Een informal investeert van 50k tot 300k, meestal in een starter.

 

Wat jij meemaakt is een risico van het vak. Mijn ervaring is dat je met informals meestal ook informeel van start gaat en elkaar moet vertrouwen. Soms blijkt dat vertrouwen ten onrechte en moet je een ander zoeken. Ik ben het met Nico eens dat je beste kans is om deze week naar de Nebib borrel te gaan. Spreek daar een van de Nebib mensen aan en leg je probleem uit. Succes!

 

Ik zal er helaas niet zijn, donderdag.

 

dagdag

Christine

Link naar reactie
  • 0

Waar moet ik als "rookie"op letten ???

 

Welke vragen moet ik goed voorbereiden aangezien ik nog geen compleet OP heb....

 

 

Jimmy,

 

Je bent al halverwege je ondernemingsplan, dus helemaal niks valt ook wel mee. Je moet deze borrel dan ook zien als een netwerkborrel. Je hier zult namelijk niet de enige zijn die bezig is met een onderneming (op te starten). Zie het dus vooral als een kans om mensen te ontmoeten,contacten te leggen, en kennis op te doen, netwerken noemen ze dat ook wel.

Maak alleen niet de fout om met een half plan aan te komen, dus los van deze borrel, werk gestaag door aan je plan, is dat klaar dan heb je waarschijnlijk al wat mensen ontmoet aan wie je het voor kunt leggen.

 

En verder natuurlijk veel lezen op HL.

 

Succes,

 

 

Link naar reactie
  • 0

Aanmelden voor onze nieuwjaarsborrel via www.businessangels.nl. Het is gratis, maar we willen wél graag weten wie er komen (zoals je kunt begrijpen)

 

@ Jimmy, in princiepe is iedereen welkom (als je ondernemers bent of investeerder) maar houdt er rekening mee dat je te gast bent. Netwerken OK, maar gedraag je een beetje. Wees vriendelijk, vraag belet, toon oprechte interesse in de overige aanwezigen en val mensen niet lastig.

 

Maak je geen zorgen over je "presentatie". Eerste ronde kennismaking gaat meestal heel gemoedelijk. Er wordt vaak eerst over meer algemene zaken gesproken. Goede investeerders willen je eerst een beetje leren kennen voor ze over zaken willen praten. Wees jezelf en probeer je juist te ontspannen.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 201 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.