Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
JLely
JLely
Hallo,
Ik vraag het onderstaande af omdat ik vind dat er bij deze zending geen goede communicatie is, en ik wel graag zou willen weten waar ik recht op heb.
Ik heb een 4 tal pallets geïmporteerd uit China via de expediteur, nou blijken er 2 dingen mis te zijn.
1. 2 Colli's missen van 1 pallet
2. een deel van mijn producten zijn dusdanig geplet door het gewicht van iets anders.
Nu is het zo dat ik een verzekering heb afgesloten, maar de factuur klopt van geen kanten. Ik heb zwart op wit een verzekering afgesloten, staat ook in de offerte. Maar hij staat niet vermeld op de factuur. Maar de verzekering zit wel verwerkt qua prijs in de factuur. Ik heb ook geen voorwaardes ontvangen over de verzekering.
Nu vraag ik mij dus af wie is verantwoordelijk voor de pakbon? Het lijkt mij dat de expediteur opdracht geeft om het aantal colli's te tellen wanneer het aankomt in het warenhuis? Of ligt hier de fout bij de fabrikant die enkel aangeeft 2 pallets te versturen.
En ook vraag ik mij af bij wie de fout ligt van een aantal geplette producten, Het lijkt mij logisch dat er geen 800kilo op mijn 340 kilo lading gezet kan worden.. om mijn producten te pletten is echt een heel groot gewicht nodig. Nu ligt mijn totale schade rond de 400-500 euro...
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag