Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Perry76
"VW diesel in het klein"
Korte samenvatting:
Het beruchte EA 189-blok van de VW diesel met de zogenaamde "besodemietwersoftware", wie heeft er nog niet van gehoord?
VW wilt blijkbaar de grootste zijn, de consument wilt genoeg vermogen onder zijn/haar rechtervoet met een lage verbruik terwijl de regels dit nagenoeg onmogelijk/te duur maken.
Waarom vind je dit interessant of wil je dit delen?:
Als ondernemer hebben we ook te maken met regels, maar we willen ook onze klanten tevreden houden. In mijn situatie heb ik te maken met o.a. veilig werken op hoogte. Op de klus waar ik momenteel bezig ben heb ik te maken met een "balkon" (plat dak boven een erker met daarop een pui met deur) en een dakterras met ook een flinke pui. Beide zijn niet voorzien van een leuning rondom, dus officieel mag ik daar niet op werken. Gelukkig kan ik dit vrij eenvoudig oplossen door mijn steiger rondom op te bouwen (balkon). Bij het dakterras word dat weer lastig. Daar een stevige leuning omheen (laten) bouwen zal een behoorlijke meerprijs gaan leveren. Daar de consument meerdere offertes opvragen moet ik er voor zorgen dat ik niet te duur ben. De meeste conculega's in mijn regio rekenen ook steeds scherper.
Soms is het wel eens nodig om van een regel af te wijken om werk binnen te halen, "VW diesel in het klein" dus.
Hoe gaan jullie met regels om als deze een klus te duur gaan maken?