Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Norbert Bakker
Vier valkuilen voor de toon van je content
Korte samenvatting:
"My biggest issue with technology and relationships is the inability to detect tone”
Hoe vaak ben je online in een discussie terecht gekomen, omdat iemand je woorden sarcastischer of cynischer interpreteerde dan je bedoeling was? Hoe vaak is een online gesprek niet uit de hand gelopen, omdat je niet helemaal zeker wist wat de andere kant bedoelde? Stel je eens voor dat je op dat moment de toon van je communicatie beter in had kunnen schatten…
Waarom vind je dit interessant of wil je dit delen?:
Geschreven tekst is al snel "content zonder context". Goed om daar af en toe even bij stil te staan, vooral nu Higherlevel ook een hoop nieuwe leden aantrekt die de sfeer en "tone of voice" van Higherlevel nog niet gewend zijn.
Eem Financieel Advies ; persoonlijk en vertrouwd verzekerd voor ZZP en MKB
Gespecialiseerd in Arbeidsongeschiktheid, aansprakelijkheid en Cyber.