Sinds kort ben ik op zoek naar een goed idee voor wat te starten.
Dit van webshops tot andere services of producten. Echt ervaring in een onderneming starten of een product te lanceren heb ik nog niet, daarom ben ik hier dus.
Maar onlangs kwam ik dus op een vernieuwend idee dat wel eens wat zou kunnen worden.
Er zijn al varianten van deze adapter op de markt maar deze zijn totaal niet zo praktisch en zijn niet zo gebruiksvriendelijk. Eigenlijk zou ik van 5verschillende adapters 1 stijlvolle adapter willen maken.
Echt moeilijk is dit niet, zelf maken daarentegen is dan weer wat anders. Dus ik zoek iemand die hier ervaring in heeft of eventueel ervaring heeft bij Chinese producenten hiervan.
De geschatte productiekost voor zo'n adapter zal rond de 10euro liggen.
De verkoopswaarde hiervan kan gemakkelijk 50 tot 100euro zijn.
Vraag gaat er zeker zijn want wat ik hier omschrijf gaat eigenlijk de oplossing zijn voor een groot probleem bij vele consumenten. Als wij hier niet voor zorgen zal dit wel zelf ontstaan in de komende jaren.
Liefst van al zou ik dit eigenlijk in de handen geven van een groot bedrijf die dan ook alles regelt.
Dus hierbij zoek ik mensen met ervaring in deze wereld.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Beyondandfurther
Beyondandfurther
Hallo iedereen,
Ik ben een 22jarige Belg actief in de verkoop.
Sinds kort ben ik op zoek naar een goed idee voor wat te starten.
Dit van webshops tot andere services of producten. Echt ervaring in een onderneming starten of een product te lanceren heb ik nog niet, daarom ben ik hier dus.
Maar onlangs kwam ik dus op een vernieuwend idee dat wel eens wat zou kunnen worden.
Er zijn al varianten van deze adapter op de markt maar deze zijn totaal niet zo praktisch en zijn niet zo gebruiksvriendelijk. Eigenlijk zou ik van 5verschillende adapters 1 stijlvolle adapter willen maken.
Echt moeilijk is dit niet, zelf maken daarentegen is dan weer wat anders. Dus ik zoek iemand die hier ervaring in heeft of eventueel ervaring heeft bij Chinese producenten hiervan.
De geschatte productiekost voor zo'n adapter zal rond de 10euro liggen.
De verkoopswaarde hiervan kan gemakkelijk 50 tot 100euro zijn.
Vraag gaat er zeker zijn want wat ik hier omschrijf gaat eigenlijk de oplossing zijn voor een groot probleem bij vele consumenten. Als wij hier niet voor zorgen zal dit wel zelf ontstaan in de komende jaren.
Liefst van al zou ik dit eigenlijk in de handen geven van een groot bedrijf die dan ook alles regelt.
Dus hierbij zoek ik mensen met ervaring in deze wereld.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/51673-nieuw-soort-adapter/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
15 antwoorden op deze vraag