• 0

Op zoek naar API tussen Opencart en Afterpay

Aanbevolen berichten

12 antwoorden op deze vraag

  • 0

Altena-Web is voor zijn webshop op zoek naar een API die de betaalmogelijkheid 'Afterpay' kan koppelen aan de opensource Opencart. Deze koppeling is volgens onze informatie nog niet op de markt.

Jawel, die koppeling is er al. PSP pay.nl ondersteunt AfterPay als betaalmethode:

 

http://www.pay.nl/betaalmethoden

 

En er is een OpenCart-extensie voor pay.nl:

 

http://www.pay.nl/webshops/plugin-opencart

 

http://www.opencart.com/index.php?route=extension/extension/info&extension_id=2181

 

Die laatste belooft ondersteuning van AfterPay:

Dit is een nieuwe update deze kan nu ook gebruikt worden voor multistore ondersteuning en tevens is nu ook Afterpay geintegreerd dus betalen na ontvangst van de bestelling.

 

Link naar reactie
  • 0

Multisave pay kan dat helaas niet.

Volgens de link van Richard kan Multisafepay het wel. Het mag misschien anders heten, maar het gaat je neem ik aan om de functionaliteit van achteraf betalen, en niet om één specifieke aanbieder van die diensten? Het zal de klant namelijk worst zijn aan wie die betaalt ná levering.

 

Ik moet dan overstappen naar Pay.nl.

We zijn prima tevreden over Multisave pay, dus overstappen is niet wenselijk.

Keuzes...altijd lastig.

 

 

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie
  • 0

vreemd dat het niet kan, andere versie van OC misschien?

Ik heb even in de PHP-code gekeken: Pay after Delivery van MultiSafepay zelf zit er wel in (een beetje verwarrend als "payafter" in de code), maar AfterPay nog niet.

 

Mijn suggestie zou ook zijn om dan een feature request bij MultiSafepay in te dienen voor een update van de OpenCart-plugin, zoals Jeroen net heeft gedaan.

Link naar reactie
  • 0

Je zou de ontwikkelaar ook geld kunnen bieden, soms verhoogt dat de prioriteit van een feature.

 

(Cru gezegd. De ontwikkelaar bellen, zoals je netjes hebt gedaan, en polsen of jij iets kunt doen om de ontwikkeling van het feature te versnellen. Dat hoeft niet per se geld te zijn.)

Branko Collin, front-end web developer / prototyper / Drupal-developer.

Link naar reactie
  • 0

Waarom gebruik je niet de betaal na ontvangst optie van Multisafepay. Die werkt, heb ik laatst nog toegevoegd voor een klant. En waarom zou Multisafepay een plugin willen maken voor concurrent Afterpay?

 

Tot slot, heb je weleens naar Billink gekeken? Daar heb ik de plugin voor geschreven Voor OpenCart.

 

Think Twice | Systeem -/ netwerkbeheer | Cloud computing | Websites | Webshops (Opencart)

Vernieuwde webshop!: Hulpmiddelen voor ouderen

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 160 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.