Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
old account
Situatie, net 18 geworden, geen vaste inkomsten, wel STUFI maar geen propedeuse. Geen mogelijkheid tot het aanvragen van een creditcard dus en dat kan ik ook best begrijpen.
Echter, nu wil ik internationale aankopen doen. Alleen betalen via creditcard is mogelijk. Google Adwords, vooruitbetalen: Achteraf betalen: Mastercard/Eurocard/Eurocard, American Express, Bankeinzug (alleen voor Duitse rekeningen), Visa, en betaalkaarten met een logo van MasterCard/Eurocard of Visa niet voor mij mogelijk dus.
Nu heb ik ooit eens iets opgevangen over een creditcard zonder credit. Wel de betaalmethode maar er wordt geen lening verstrekt, het bedrag wordt direct van een rekening afgeschreven. Iemand die hier iets over weet?
Jelmer.