Ik heb ruim 7-8 maanden gewerkt voor een klant. Door een privé kwestie ben ik pas maanden later aan het factureren toegekomen. Het project is nu afgerond en ik wil deze factuur indienen om betaald te worden voor mijn geleverde diensten (dtp/vormgeving). Mijn klant heeft op tussentijdse mijlpalen akkoord gegeven per mail op door mij verstrekte prijzen/offertes.
Nu heb ik al diverse malen contact geprobeerd te zoeken met mijn opdrachtgever, maar hij reageert niet op emails, telefoontjes of whatsapp berichten. Opdrachtgever is tevens directeur van dit bedrijf, maar geeft mij geen tenaamstelling zodat ik daadwerkelijk een factuur kan sturen. Hij heeft diverse BV's onder zijn holding, waarvan 1 hoofd BV.
Navraag bij personeel, leert mij dat alle zaken reeds gedrukt zijn en in gebruik zijn genomen voor verpreiding. De gedrukte bewijsexemplaren heb ik ook in bezit, doordat ik ze opgevraagd heb. Ik krijg tevens te horen dat er door investeringen in nieuwe panden en voorraad de cashflow op een laag pitje ligt. Wat ik begrijp ben ik niet de enige op dit moment met een openstaande factuur.
Mijn geduld begint een beetje op te raken, wat kan ik het beste doen? Iemand ervaring hiermee?
Kan ik überhaupt een factuur sturen naar 1 van de willekeurige BV's?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
JoeriT
JoeriT
Ik heb ruim 7-8 maanden gewerkt voor een klant. Door een privé kwestie ben ik pas maanden later aan het factureren toegekomen. Het project is nu afgerond en ik wil deze factuur indienen om betaald te worden voor mijn geleverde diensten (dtp/vormgeving). Mijn klant heeft op tussentijdse mijlpalen akkoord gegeven per mail op door mij verstrekte prijzen/offertes.
Nu heb ik al diverse malen contact geprobeerd te zoeken met mijn opdrachtgever, maar hij reageert niet op emails, telefoontjes of whatsapp berichten. Opdrachtgever is tevens directeur van dit bedrijf, maar geeft mij geen tenaamstelling zodat ik daadwerkelijk een factuur kan sturen. Hij heeft diverse BV's onder zijn holding, waarvan 1 hoofd BV.
Navraag bij personeel, leert mij dat alle zaken reeds gedrukt zijn en in gebruik zijn genomen voor verpreiding. De gedrukte bewijsexemplaren heb ik ook in bezit, doordat ik ze opgevraagd heb. Ik krijg tevens te horen dat er door investeringen in nieuwe panden en voorraad de cashflow op een laag pitje ligt. Wat ik begrijp ben ik niet de enige op dit moment met een openstaande factuur.
Mijn geduld begint een beetje op te raken, wat kan ik het beste doen? Iemand ervaring hiermee?
Kan ik überhaupt een factuur sturen naar 1 van de willekeurige BV's?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/52098-klant-geeft-geen-tenaamstelling-voor-factuur-wat-nu/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag