Kan ik als Partij 2 zijnde in verlegenheid worden gebracht of kan ik mijn gang van zaken doorzetten? De domeinnaam "paramedium.nl" was vrij en uitermate geschikt voor dit concept.
Volgens mijn inzien schend ik geen rechten gezien zij 1) geen gedeponeerd merk hebben 2) het beschrijvende woorden zijn en 3) ik het concept uitbaat als "Paramedium Affiliate Marketing" onder een nietszeggende "IetsAnders BV".
Wie o wie kan mij van wijze informatie voorzien?
Ik wacht geduldig maar met smart op reacties, waarvoor mijn dank alvast.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
ImperiumXL
ImperiumXL
Goedendag lezers,
De hele ochtend al wezen Googlen, maar volgens mij biedt Higherlevel een sneller/duidelijker antwoord.
Partij 1) Handelsnaam "Paramedium BV", offline website: "paramediumbv.nl" maar de handelsnaam wordt wel gebruikt op andere websites van hun.
Partij 2) Handelsnaam "IetsAnders BV", online website: "paramedium.nl", handelend onder "Paramedium Affiliate Marketing".
Kan ik als Partij 2 zijnde in verlegenheid worden gebracht of kan ik mijn gang van zaken doorzetten? De domeinnaam "paramedium.nl" was vrij en uitermate geschikt voor dit concept.
Volgens mijn inzien schend ik geen rechten gezien zij 1) geen gedeponeerd merk hebben 2) het beschrijvende woorden zijn en 3) ik het concept uitbaat als "Paramedium Affiliate Marketing" onder een nietszeggende "IetsAnders BV".
Wie o wie kan mij van wijze informatie voorzien?
Ik wacht geduldig maar met smart op reacties, waarvoor mijn dank alvast.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/52378-domeinnaam-versus-handelsnaam-bv/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag