Voor het tussentijds uitkeren van agio zou ik langs de notaris moeten voor bonusaandelen ten laste van de agio. Maar volgens mij als ik nu zou stoppen met de BV, hoef ik niet langs de notaris om die (onbelast) agio uitgekeerd te kunnen krijgen?
Ik las dat er een uitspraak was waarbij iemand die tussentijds uitkeerde iets in de verkeerde volgorde deed en daardoor alsnog belast werd, volgens mij is hier geen sprake van bij het stoppen van de BV?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
ZakenVragen
ZakenVragen
Voor het tussentijds uitkeren van agio zou ik langs de notaris moeten voor bonusaandelen ten laste van de agio. Maar volgens mij als ik nu zou stoppen met de BV, hoef ik niet langs de notaris om die (onbelast) agio uitgekeerd te kunnen krijgen?
Ik las dat er een uitspraak was waarbij iemand die tussentijds uitkeerde iets in de verkeerde volgorde deed en daardoor alsnog belast werd, volgens mij is hier geen sprake van bij het stoppen van de BV?
Ik ben benieuwd naar jullie mening.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/52704-agio-uitkeren-bv-stopt/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag