• 0

hulp bij Uitlaatservice met minderjarigen

Beste damens en heren,

 

Allereerst, wat een leuk en handig forum!Ik ben nieuw hier, en hoop hier nog vaak te komen.

 

Ik heb een vraag, ik ben de afgelopen week een hondenuitlaatservice gestart, ik heb dit samen met mijn vriendin opgezet. Ik ben zelf 18 jaar oud, en mijn vriendin word deze maand 17.

 

Wij hebben niet zomaar een hondenuitlaatservice opgestart, maar een heel ander concept dan de 'normale' hondenuitlaatservice. Wij zijn van plan kinderen in de buurt te linken aan opdrachten die wij binnenkrijgen. We zijn dus eigenlijk een soort van tussenpersoon. Ik heb eerlijk gezegd totaal geen verstand van belasting en dergelijke, en weet nu niet precies wat ik het beste kan doen.

 

Is het het beste om een VOF op te richten met mijn vriendin, en de kinderen (boven de 14-15) aan te nemen als een soort van 0 uren contract, of kan dit veel makkelijker? Hoe zit het precies met de belasting? Wel moet ik erbij vermelden dat wij commissie willen gaan rekenen over de prijs van 1 uur uitlaten, de rest word dan via ons naar de uitlater (het kind) gestuurd.

 

Alvast super bedankt!

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Gras maaien, een auto wassen, op kinderen passen of een hond uitlaten in één-op-één gaat ook nog steeds prima in het particuliere domein. Maar als je er een service van wil maken en anderen aan het werk zetten, wordt het complex.

 

De inventiviteit die nodig is om door het regelveld te slalommen, kun je dan wellicht beter benutten voor iets anders. Of pak het anders aan. Begin een oppascentrale, een tuintiener-marktplaats, een carwash-community online. Of als app. Met leden die een t-shirt of een bodywarmer krijgen. En reviews. Ga niet tussen de transacties zitten, maar verdien aan de badges!

 

Kun je die vriendin voor leukere activiteiten inzetten. ;)

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

een auto wassen

Over complex en regels gesproken: wist je dat het zelf (en/of door kinderen) auto's wassen op straat in diverse Nederlandse gemeentes verboden is? Dit vanwege het milieu... (of specifiek: gescheiden rioolsystemen voor hemelwater en vuil water : auto's voor de deur wassen gaat in de verkeerde hemelwaterriolering. ) ::) :P

 

Limonade voor de deur verkopen mag gelukkig nog wel :)

 

 

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie
  • 0

Voor planten water geven en konijnen, cavia's en katten verzorgen is misschien ook wel veilige markt. Krijg je er wel sleutelbeheer, de kraan dichtdraaien en afsluiten ;) bij als verantwoordelijkheid.

 

Groet,

 

Highio

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 1

Met zo veel beren op de weg wordt een berenuitlaatservice een interessantere business case.

 

Hmm.....misschien dat "leeuwen"toch net iets interessanter is: die hebben een maximaal gewicht van 250 kg, tegen max 600 kg. voor de bruine beer.

 

Ek = 1/2 mv2 immers en "Aansprakelijkheid krachtens artikel 6:179 BW is gelegen in het gevaar dat schuilt in de eigen energie van het dier en het daarin opgesloten onberekenbare element"

 

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 154 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.