wij hebben in 2014 ons kleine horecabedrijfje overgedragen. dat ging allemaal erg soepel en hebben ons uitgeschreven bij de kvk. alles geen enkel probleem!
nu kregen we afgelopen maand ineens een rekening van de accountant met een flink bedrag. er moet nog over twee jaar kosten overgemaakt worden!
deze rekening krijgen we dus letterlijk 1,5 jaar NADAT het bedrijf gesloten is! dus ook geen bedrijfsrekening meer!
wat zijn hiervoor de gangbare zaken? hoe kunnen we hier het beste mee omgaan? waar hebben we recht op?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
gon
gon
wij hebben in 2014 ons kleine horecabedrijfje overgedragen. dat ging allemaal erg soepel en hebben ons uitgeschreven bij de kvk. alles geen enkel probleem!
nu kregen we afgelopen maand ineens een rekening van de accountant met een flink bedrag. er moet nog over twee jaar kosten overgemaakt worden!
deze rekening krijgen we dus letterlijk 1,5 jaar NADAT het bedrijf gesloten is! dus ook geen bedrijfsrekening meer!
wat zijn hiervoor de gangbare zaken? hoe kunnen we hier het beste mee omgaan? waar hebben we recht op?
alvast bedankt!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/53694-acountantkosten-na-opheffing-bv/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
13 antwoorden op deze vraag