Ik ga met een aantal anderen een handeltje starten en dan huren we (zwart) van een winkel een stelling om daar onze spullen in te leggen en wij halen aan het eind van de maand dan ons geld daar op.
Als je zo iets doet is het dan illegaal om producten uit China te bestellen en zonder BTW daar te verkopen.
De stelling is in een winkel ongeveer hetzelfde als jouwmarktkraam.nl mag dit?
Om dat een naam te gebruiken en logo enzovoort, zonder geregistreerd te staan in de KvK en daar op onze leeftijd een inkomen van te maken zonder een bijbaan te nemen?
En mag je bijvoorbeeld bij jouwmarktkraam.nl zomaar een handeltje starten zonder daar BTW over af te dragen.
Hoewel we allemaal minderjarig zijn en nog niet eens in kunnen schrijven bij de KvK mijn vraag is dus is dit illegaal?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
melonheaven
melonheaven
Hallo,
Ik ga met een aantal anderen een handeltje starten en dan huren we (zwart) van een winkel een stelling om daar onze spullen in te leggen en wij halen aan het eind van de maand dan ons geld daar op.
Als je zo iets doet is het dan illegaal om producten uit China te bestellen en zonder BTW daar te verkopen.
De stelling is in een winkel ongeveer hetzelfde als jouwmarktkraam.nl mag dit?
Om dat een naam te gebruiken en logo enzovoort, zonder geregistreerd te staan in de KvK en daar op onze leeftijd een inkomen van te maken zonder een bijbaan te nemen?
En mag je bijvoorbeeld bij jouwmarktkraam.nl zomaar een handeltje starten zonder daar BTW over af te dragen.
Hoewel we allemaal minderjarig zijn en nog niet eens in kunnen schrijven bij de KvK mijn vraag is dus is dit illegaal?
Mvg,
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/54382-handeltje-starten-onder-de-18-inkoop-webshops/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
12 antwoorden op deze vraag