Mijn boekhouder heeft mij geadviseerd om een BV op te richten.
Een holding met daaronder een BV om vanuit daar te gaan werken. Nu heb ik nog een eenmanszaak, de activiteiten in de eenmanszaak zullen dan stoppen en ik zal nieuw starten vanuit de nieuwe BV.
- Is het ok om de EMZ te stoppen en nieuw te starten in de BV?
- Mijn salaris zal in beginsel zeker geen 44000 zijn, kan ik dit verlagen bij de belastingdienst?
- Moet ik voor zowel de holdig als de werkmaatschappij een apparte bankrekening openen?
- Zijn er nog specifieke dingen waar ik rekening mee moet houden?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
petertje1980
petertje1980
Mijn boekhouder heeft mij geadviseerd om een BV op te richten.
Een holding met daaronder een BV om vanuit daar te gaan werken. Nu heb ik nog een eenmanszaak, de activiteiten in de eenmanszaak zullen dan stoppen en ik zal nieuw starten vanuit de nieuwe BV.
- Is het ok om de EMZ te stoppen en nieuw te starten in de BV?
- Mijn salaris zal in beginsel zeker geen 44000 zijn, kan ik dit verlagen bij de belastingdienst?
- Moet ik voor zowel de holdig als de werkmaatschappij een apparte bankrekening openen?
- Zijn er nog specifieke dingen waar ik rekening mee moet houden?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/54586-emz-eindigen-verder-met-holding-werkmaatschappij/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag