Ik heb sinds 1999 samen met een partner een B.V. ieder 50% aandelen
Mijn partner overweegt zijn aandeel te verkopen, Ik heb hem een bod gedaan waar hij niet op in wil gaan, hij onderzoekt nu al 2 weken wat zijn aandeel waard is.
De Bv waar het om gaat heeft twee productlijnen 1e productlijn is A tweede is B.
Mijn partner verkoopt alleen product B en ik verkoop de beide producten A en B.
Hij heeft zijn aandeel aangeboden aan twee partijen en aan mij.
De twee andere partijen zijn concurrenten van product A en daar wil ik zelf niet mee samen werken.
Zij willen mij en de producten graag bij hun in het bedrijf opnemen.
Wat als mijn partner niet op mijn aanbod wil ingaan en gaat voor de hoogste bieder.
De hoogste bieder kan dus een concurrent zijn.
Ik weet ook niet welke cijfers hij hun gepressenteert heeft, en dan met name de forecast 2017
Als ik verder weiger als hij zijn aandelen verkoopt aan een van de 2 concurrenten, waar ik dus niet mee samen wil werken, wat houd dit dan in?
kan hij toch zijn verkoop van aandelen aanbieden en verkopen.
Of moet het een partij zijn waar ik mij ook in kan vinden, bijv mijzelf of aan een partij die niet concurrerend is?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Masulier
Masulier
Ik heb sinds 1999 samen met een partner een B.V. ieder 50% aandelen
Mijn partner overweegt zijn aandeel te verkopen, Ik heb hem een bod gedaan waar hij niet op in wil gaan, hij onderzoekt nu al 2 weken wat zijn aandeel waard is.
De Bv waar het om gaat heeft twee productlijnen 1e productlijn is A tweede is B.
Mijn partner verkoopt alleen product B en ik verkoop de beide producten A en B.
Hij heeft zijn aandeel aangeboden aan twee partijen en aan mij.
De twee andere partijen zijn concurrenten van product A en daar wil ik zelf niet mee samen werken.
Zij willen mij en de producten graag bij hun in het bedrijf opnemen.
Wat als mijn partner niet op mijn aanbod wil ingaan en gaat voor de hoogste bieder.
De hoogste bieder kan dus een concurrent zijn.
Ik weet ook niet welke cijfers hij hun gepressenteert heeft, en dan met name de forecast 2017
Als ik verder weiger als hij zijn aandelen verkoopt aan een van de 2 concurrenten, waar ik dus niet mee samen wil werken, wat houd dit dan in?
kan hij toch zijn verkoop van aandelen aanbieden en verkopen.
Of moet het een partij zijn waar ik mij ook in kan vinden, bijv mijzelf of aan een partij die niet concurrerend is?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/55440-verkoop-aandelen-partner-aan-concurrent/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag