Vandaag via het zakelijk mailadres van mijn bedrijf benaderd door Bambelo.
Geachte heer/mevrouw van Mega-Color,
Honderden consumenten zijn dagelijks via Bambelo op zoek naar bedrijven zoals die van u. Word partner van Bambelo en ontvang voortaan deze contactgegevens in uw mailbox. U hoeft dan alleen nog maar een offerte uit te brengen en de deal binnen te slepen.
Inschrijven is heel eenvoudig en gratis via onze website. Binnen enkele minuten heeft u een eigen profiel, waarmee u uw vindbaarheid in Google direct verbetert. Onze accountmanagers zullen vervolgens contact met u opnemen om de aanmelding af te ronden, zodat u kunt starten met het ontvangen van aanvragen. Daarbij zal er een persoonlijke accountmanager aan u worden toegewezen, bij wie u terecht kunt met al uw vragen en wie u waar nodig begeleidt in het proces.
Wilt u deze klanten niet langer mislopen? Ga dan naar bambelo.com/pro/ en maak een account aan.
Meer informatie? Bel me dan even op 076 5 246 xxx en dan zal ik u van persoonlijk advies voorzien.
Met vriendelijke groet,
Erik Kxxxxx
Accountmanager Bambelo NL
Overduidelijk komt dit via de KVK omdat ik de naam in de aanhef al jaren niet meer gebruik. Het is mijn bestaande inschrijving waaraan ik nieuwe handelsnamen heb gekoppeld.
Normaal gesproken wordt ik meestal gebeld en vraagt men naar de eigenaar van Mega-Color wat voor mij reden genoeg is om het gesprek bijzonder kort te houden. ;D Zelden word ik benaderd via de mail.
Uit deze toevoeging aan hun internetadres krijg ik het idee dat ze branchegericht aan het werven zijn. Heb zelf even zitten googelen naar ze maar kan weinig vinden. Inschrijven is gratis maar vervolgens lees ik weinig over kosten.
Al met al voor mij reden genoeg om dit naar het ronde archief te verhuizen ;)
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
henkh
henkh
Vandaag via het zakelijk mailadres van mijn bedrijf benaderd door Bambelo.
Overduidelijk komt dit via de KVK omdat ik de naam in de aanhef al jaren niet meer gebruik. Het is mijn bestaande inschrijving waaraan ik nieuwe handelsnamen heb gekoppeld.
Normaal gesproken wordt ik meestal gebeld en vraagt men naar de eigenaar van Mega-Color wat voor mij reden genoeg is om het gesprek bijzonder kort te houden. ;D Zelden word ik benaderd via de mail.
Uit deze toevoeging aan hun internetadres krijg ik het idee dat ze branchegericht aan het werven zijn. Heb zelf even zitten googelen naar ze maar kan weinig vinden. Inschrijven is gratis maar vervolgens lees ik weinig over kosten.
Al met al voor mij reden genoeg om dit naar het ronde archief te verhuizen ;)
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/55520-iemand-bekend-met-bambelo/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
31 antwoorden op deze vraag